שיזוף בהתזה לקראת החתונה – האם כדאי?

כלות רבות ולעתים גם החתנים הרוצים להשקיע במראה החיצוני לקראת החתונה שוקלים פעמים רבות גם שיזוף בהתזה. שירות זה נפוץ בכל חודשי השנה, אך בעיקר בחודשי החורף שכן בדרך כלל אין שמש מספיק חזקה לשיזוף טבעי בחוף הים וכאשר החתונה נערכת בחורף, הכלה רוצה "לדפוק הופעה" ולהגיע בצורה הכי טובה שאפשר מבחינתה ומבחינת הנוחות שלה. 

מהו שיזוף בהתזה? איך זה עובד?

שיזוף בהתזה הוא בעצם פעולת שיזוף המתבצעת באמצעות ריסוס של חומר מסוים על הגוף. טיפול זה ניתן במכוני יופי שונים המספיק שירות שיזוף בהתזה. הוא מחזיק כמה ימים בממוצע ולאורך הזמן יורד בהדרגה מהעור עד החזרה לצבע העור הטבעי. את הספריי מתיזים בצורה אחידה על כל הגוף בטיפול הלקוח כ-20 דקות לערך. במאמר זה נחלוק טיפים חשובים לגבי שיזוף בהתזה לקראת החתונה: האם זה כדאי? איך מבצעים זאת נכון? אצלי מי? ומתי?

#1 – לעשות את הטיפול במכון יופי מורשה:

אנו ממליצים בחוף לעשות את הטיפול במכון יופי מורשה. אצלנו בוודינג איוונט תמצאו מגוון מכוני שיזוף בהתזה בכל רחבי הארץ. גם אם תרצו לבחור מכון מהמלצה של חבר או ממקור אחר באינטרנט – חשוב יהיה לבדוק שהמכון פועל עם רישיון עסק תקף ומחזיק במכונות בעלות כל תקני הבטיחות הנדרשים. בכל הנוגע לגוף שלכם אתם לא רוצים לשחק, בטח לא לפני היום החשוב בחייכם.

#2 – בצעו טיפול ראשון חודש לפני החתונה:

מה יקרה אם תיפלו על מכון שיזוף בעייתי או בעל מכון חסר ניסיון בטיפול זה שרק יגרום לכם נזק לפני החתונה שלכם? את תאריך החתונה אי אפשר להזיז ואתם בטח לא רוצים להיראות ביום החשוב שלכם עם שיזוף לא אחיד ושלא תרגישו בנוח. לכן חשוב יהיה לקבוע תור לאותו מכון שאתם עתידים לבצע בו את הטיפול לפני החתונה – כחודש לפני החתונה. כך שאם תהיה תקלה חלילה בשיזוף יהיה לכם מספיק זמן לפני החתונה לתת לעור לחזור למצבו הטבעי ולבחור מכון אחר.

#3 – הימנעו מחומרים שונים העשויים לגרום לבעיות:

חומרי ניקיון שונים כמו בושם, איפור, קרמים, דאורדורנטים למיניהם עשויים לגרום לטיפול לא אפקטיבי ולא אחיד. לכן ביום הטיפול עצמו תגיעו טבעי, ללא חומרים שונים עליכם משום סוג. יש אנשים החוששים לצאת מהבית ללא דאורדורנט למשל, אך חשוב להבין כי ישנם חומרי שיזוף בהתזה שכאשר מתערבבים עם בשמים ודאורדורנטים מסוימים עשויים להפוך את צבע השיזוף לירוק וצבעים אחרים. 

#4 – הכינו את העור ליום הטיפול:

במידה ואתם רוצים לעשות טיפול פילינג, שעווה או גילוח כדאי יהיה לעשות זאת לפני הטיפול ולא לאחריו, כדי לא לפגום באחידות של השיזוף. בכלל, שימוש בשעווה לאחר שיזוף בהתזה יכול להשאיר לכם את סימני השעווה בצורה בולטת.

לסיכום; שיזוף בהתזה בהחלט מומלץ לפני החתונה אולם חשוב יהיה לנקוט באמצעי זהירות שונים על מנת שהטיפול יעבור בהצלחה ויספק לכם ולכן את האפקט הרצוי.

אנא דרגו את המידע
אהבתם את הכתבה? שתפו את החברים!
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn
כותבת המאמר : דנה כהן
כותבת המאמר : דנה כהן

מאמר זה נכתב באהבה רבה על ידי דנה כהן המנהלת את צוות האתר, מתוך מטרה להנגיש מידע איכותי לזוגות מאורסים. המאמרים נכתבים מהידע האישי והניסיון שלנו ושל עשרות זוגות מאורסים שעברו דרכנו. רוצים שנכתוב על נושא ספציפי? יש לכם שאלה? פנו אליו ונשמח לעזור!

שיזוף בהתזה לקראת החתונה – האם כדאי?
תוכן העניינים
מצאנו לכם DJ
DJ לביא שטרן
פוסטים נוספים בנושא