חליפות חתן – מה הטרנד המוביל היום?

מאז ומעולם דיברו על הלבוש של הכלה כאשר דובר על ביגוד לחתונה, ושמלת הכלה קיבלה תמיד את מלוא תשומת הלב. יחד עם זאת, בעולם החתונות המתפתח והמודרני יותר גם חתנים יכולים לגוון עם חליפת החתן וליהנות מביגוד מגוון החל מהטוקסידו המסורתי של פעם ועד לחליפות מודרניות משולבות צבעים ססגוניים. מהו הטרנד הוביל היום בחליפות החתנים, ואיך אפשר לשנות את המראה של החליפה הקלאסית? אם אתה החתן, תתכונן להתאהב. אם את בודקת בשבילו על חליפה מעניינת תתכונני להתלהב. 

חליפות חתן – אין כמו קלאסיקה, אבל בואו נתקדם קצת

מהרגע שרכשתם טבעת נישואין ועד לרגע בו האופוריה מעט שקעה והתחלתם להפיק את האירוע המרגש בחייכם. אנחנו יודעים עד כמה זה מורכב להפיק חתונה. אין עוררין לרגע על כך שלטוקסידו השחור הקונבנציונלי יש את הקסם שלו, אבל החתנים של היום נוטים לעבר בחירות לא שגרתיות יותר. גווני חיל הים, פחם ואפילו פסטל עושים את דרכם על שביל החופה. השינוי מהחליפה השחורה המסורתית לא רק מעניק אווירה של ייחודיות אלא גם מאפשר מגוון אופנתי נרחב יותר שניתן להתאים גם אל נושא החתונה. 

אל תוותרו על התאמה אישית, כאן נמצא הייחוד

כאשר אתם חושבים על חליפת חתן לא אחת אתם חושבים ישר על העלות הגבוהה או על סטנדרט שקיים. חשוב לנו שתדעו, חליפות מחויטות הופכות נגישות יותר ואינן רק נחלת העשירון העליון. חתנים בוחרים בחליפות שמציעות התאמה מושלמת ומאפשרות לכלול גם התאמה אישית יותר. בין אם זוהי בטנה מיוחדת, ראשי תיבות רקומים או כיס נסתר למזכרת אהובה שאפשר יהיה להטמיע על החליפה. חליפה ייחודית תהפוך למרכז האירוע אצל כל צלם ולא בכדי. אתם משקיעים בחליפה, והיא תבלוט כראוי. 

בואו נדבר על נוחות, וגם קצת על איכות הסביבה

חתונה, שבה אתם החתנים, היא לא אירוע של שעתיים. מדובר על יום שלם שבו אתם הולכים לבלות בתוך החליפה וכדאי שתרגישו בה הכי בנוח. מהבוקר בו אתם מתארגנים לצילומים, ועד לצהריים או לקראת הערב כאשר אתם כבר מגיעים אל אותו אולם אירועים נכסף או אל גן האירועים לפני כולם. ולכן, לנוחות יש חשיבות עליונה. לפיכך, בדים נושמים וגזרות נוחות הופכים לבחירות פופולריות. בד שנמתח במיוחד מאפשר תנועה טובה יותר וזרימה טובה יותר לנשימה. אלו הן תכונות חשובות כאשר מדובר ברחבת הריקודים, או בכלל, בתנועה מתמדת לכל הערב. אם אתם דוגלים באיכות הסביבה גם כאשר מדובר על חליפות חתן אפשר בהחלט לקחת זאת בחשבון. מותגים רבים מציעים בדים העשויים מחומרים אורגניים וכך תוכלו גם להיראות טוב, וגם להרגיש טוב. 

איך מוצאים חליפה מתאימה?

הטרנדים בחליפות החתן כיום מאופיינים בשילוב של חדשנות, התאמה אישית וגם כמובן ליין אופנתי זה או אחר. הסוד הוא למצוא מקום בו תוכל לקבל את המידע הטוב ביותר על בוטיק אופנה המתאים לחליפות החתן מודרניות, או קלאסיות, בהתאם למה שאתם אוהבים. אתר wedding event מביא לכם את המידע הטוב ביותר על כל ספק וספק לחתונה, החל מתאורה, קייטרינג ועד לחליפות החתן ושמלות כלה. כי השמחה שלכם, היא הזכות שלנו.

אנא דרגו את המידע
אהבתם את הכתבה? שתפו את החברים!
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn
כותבת המאמר : דנה כהן
כותבת המאמר : דנה כהן

מאמר זה נכתב באהבה רבה על ידי דנה כהן המנהלת את צוות האתר, מתוך מטרה להנגיש מידע איכותי לזוגות מאורסים. המאמרים נכתבים מהידע האישי והניסיון שלנו ושל עשרות זוגות מאורסים שעברו דרכנו. רוצים שנכתוב על נושא ספציפי? יש לכם שאלה? פנו אליו ונשמח לעזור!

חליפת חתן
תוכן העניינים
מצאנו לכם DJ
DJ לביא שטרן
פוסטים נוספים בנושא