איך לבחור את מקום ההתארגנות המושלם?

ארגון החתונה אולי כרוך ברשימה ארוכה של דברים הרבה יותר חשובים מחדר ההתארגנות לחתונה, אולם אין ספק שגם לזה צריך למצוא כמה דקות של זמן פנוי אותן תשקיעי במחשבה על איך את רוצה לראות את חדר ההתארגנות ליום המאושר בחייך. כלות רבות בוחרות חדרים על פי "מה שיש". כלומר מה שהמתחם אותו משכירים לאירוע החתונה מציע לנו וגם זה לא תמיד קיים שכן אולמות וגני אירועים לא תמיד כוללים חדר התארגנות שכזה. על כל פנים, ניתן להשכיר חדר התארגנות חיצוני, לנוח בו, להתארגן, לבלות עם חברותייך, עם אנשי המקצוע המכינים אותך לאירוע המיוחד וזה ממש לא חייב להיות במקום בו נערך האירוע ואפילו לא בהכרח חייב להיות קרוב לשם.

בחירת המקום לחדר ההתארגנות:

חדר ההתארגנות המושלם יהיה חדר שבו תרגישי בנוח לנוח ולעשות את ההכנות האחרונות לאירוע המיוחד. זהו המקום בו את הולכת לבלות את השעות האחרונות שלך כרווקה ואת רוצה לעשות את ההכנות הראויות ביותר לכבוד האירוע והטקס המרגש, לכבוד בעלך וגם כמובן לצורך ההרגשה הטובה שלך. בחירת המקום המתאים להתארגנות עשוי להשתנות בין כלה אחת לאחרת ותלוי לגמרי בהעדפתה של הכלה והמקום שבו היא תרגיש בנוח. זה יכול להיות החדר הפרטי שלה בבית, בחדר שכור בair bnb,  בסלון כלות המיועד בדיוק לשם כך ועוד. חשוב שתרגישי בבית בחדר ההתארגנות שלך. עוד פרמטרים שעשויים להשפיע על המיקום עצמו הוא כמובן המרחק ממקום האירוע. על אף שלא חייב לבחור מקום קרוב מדי למקום האירוע חשוב לבחור מקום שלא ימנע ממך להגיע בזמן לאירוע. כלומר מקום שהדרך בינו לבין מקום האירוע לא תהיה סלולה פקקים. 

מקום להתארגנות

מי ילווה אותנו בשעות שלפני האירוע?

השעות האחרונות שלפני האירוע עשויות להיות מלוות בלא מעט לחץ, מחשבות ואולי אפילו חששות. לא חששות מהחתונה עצמה בהכרח אלא מזה שאת רוצה להיות ולהיראות במיטבך, להרגיש טוב, לדעת שהכול הולך לעבור בשלום וכל האורחים יהיו שמחים ומאושרים ביחד אתך ועם בן זוגך ביום המיוחד שלכם. כדי להקל על האווירה, לרומם את מצב הרוח וכמובן לא להרגיש לבד בתוך כל הבלגן והלחץ ביום האירוע חשוב להזמין את האנשים הקרובים אלייך שאת הכי רוצה לידך ברגעים האלה. זו יכולה להיות אימא, אחות, חברה טובה או אפילו כמה חברות שיחגגו אתך את השעות האחרונות שלפני האירוע. 

האם כדאי להזמין אוכל לחדר ההתארגנות?

למי מאתנו לא עובר בראש האפשרות שאוכל ילכלך את השמלת כלה? עשוי לגרום לנו לכאב בטן או להשאיר לנו חתיכה קטנה בין השיניים ביציאה לאולם? ובכן תוציאו מהראש את הכול ותזמינו אוכל לחדר ההתארגנות שלכן. אתן ככל הנראה תבלו שעות ארוכות בחדר הזה בהכנות לחתונה ולהעביר את הזמן הזה ללא אוכל זה פשוט בלתי אפשרי. אף אחד לא אומר שזה יהיה הזמן לאכול המבורגר או משהו כבד. פירות, ירקות, מעט מתוקים או מאפים – אלה לצד שתייה קלה עשויים בהחלט לעשות את ההבדל במצב הרוח, בתחושת הבטן ולאנרגיות במקום. לאכול כמובן בצורה הגיונית, מתונה, רחוק משמלת החתונה ולבצע בדיקה קטנה של השיניים במראה לפי היציאה מהמקום 🙂 

עיצוב חדר ההתארגנות:

חדר התארגנות מיוחד הוא כזה שאת מרגישה בו טוב. הרגשה טובה יכולה להתקיים כאשר האנשים שאת אוהבת נמצאים לידך וגם באמצעות פרטי דקורציה ועיצוב נחמדים שעשויים לשעשע ולהוסיף לאווירה, לתמונות שתצלמי במקום ועוד. ניתן לעצב את החלל במגוון דוגמאות וסגנונות ואף להיעזר בחברה טובה או איש מקצוע לעניין זה אם צריך.

מקום להתארגנות המתאים לספקים

הכנת המקום לאנשי המקצוע:

חשוב לבחור במקום בו אנשי המקצוע המלווים אותך באותו היום יוכלו לעבוד עלייך כמו שצריך. מאפרת מקצועית, מעצבת שיער, תופרת/מעצבת שמלת הכלה והלבוש שלך באירוע ולעתים גם אנשי מקצוע נוספים ילוו אותך בשעות ההכנה לאירוע. כל אחד ואחת מהם זקוקים למכשירים המתאימים, מספיק מקום, כיסא מאפרת, שקעי חשמל, שולחנות נוחים ועוד מגוון פריטים כדי להכין אותך בצורה האידיאלית לאירוע.

לסיכום; בחירת מקום התארגנות לחתונה הוא חלק בלתי נפרד מההכנות לחתונה. אולי היא לא הדבר הראשון ברשימת ההכנות לחתונה אולם בכל זאת מדובר בדבר חשוב שיאפשר לך להתכונן בצורה הטובה ביותר לאירוע ולכן חשוב לבחור ולהכין את המקום בקפידה.

5/5 - (20 votes)
אהבתם את הכתבה? שתפו את החברים!
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn
כותבת המאמר : דנה כהן
כותבת המאמר : דנה כהן

מאמר זה נכתב באהבה רבה על ידי דנה כהן המנהלת את צוות האתר, מתוך מטרה להנגיש מידע איכותי לזוגות מאורסים. המאמרים נכתבים מהידע האישי והניסיון שלנו ושל עשרות זוגות מאורסים שעברו דרכנו. רוצים שנכתוב על נושא ספציפי? יש לכם שאלה? פנו אליו ונשמח לעזור!

איך לבחור את מקום ההתארגנות המושלם?
תוכן העניינים
מצאנו לכם DJ
DJ לביא שטרן
פוסטים נוספים בנושא