איך להתכונן ליום החתונה?

אירוע החתונה הוא אחד האירועים המרגשים ביותר שתחוו בחייכם. ככזה לא פלא שאנו מתכוננים אליו חודשים ארוכים מראש, החל מבחירת התאריך, דרך סגירת אולם אירועים ועד לפרטים קטנים כמו צבע המפיות על השולחן ועיצוב ההזמנות לאירוע. מדריך קצר זה יסייע לכם להתכונן ליום החתונה שלכם בצורה הטובה ביותר, אז גזרו, שמרו והיו מוכנים ליום המדהים בחייכם.

הכינו תיק של כל מה שאתם צריכים לפני:

יש כבר תאריך, יש תקליטן, יש אוכל, יש הכול. כעת הגיע הזמן להתכונן ליום האירוע עצמו. בשלב הראשון כדאי יהיה לכם להכין מראש תיק עם כל הדברים שאתם צריכים: בגדים, איפור כלה, אקססוריז ועוד. במהלך האירוע הכלה למשל נוהגת להחליף שמלות לשלבים שונים של האירוע, ייתכן וגם תחליף נעליים תואמות וכמובן תזדקק לאיפור שלה. את כל זה כדאי להכין מראש. 

בחרו בקפידה את האנשים שילוו אתכם ביום המיוחד שלכם:

יום החתונה הוא יום מיוחד שגם לפניו אך במיוחד ביום זה אתם רוצים סביבכם את האנשים שעושים לכם טוב על הלב. בין אם זה אימא, אבא, אח/ות, חבר/ה – דאגו שיהיה לידכם מישהו שירים לכם, יעודד אתכם, ישמח בשבילכם וידאג לכל מה שאתם צריכים ביום המיוחד הזה. 

הקפדה על תזונה נכונה:

אכילה ושתייה חיוניים מאוד ביום שלפני החתונה ושתיית מים בעיקר חשובה מאוד ביום החתונה עצמו. המתח, הלחץ והרצון שהכול יעבור בצורה הטובה ביותר עשויים לגבות מחירים אם לא דואגים לתחזק את הגוף והנפש בימים אלה, שמחים ככל שיהיו.

הכינו נעליים נוחות:

סעיף זה מתייחס בעיקר לנשים המחליפות כמה זוגות נעליים במהלך האירוע. כדאי יהיה להגיע למקום עם נעליים שטוחות, נוחות וכאלה שלא יגרמו לכן לכאבי תופת במהלך האירוע. נעלי עקב למשל, גם אם יתאימו לשמלה, לרוב פחות מומלצות ביום החתונה עצמו. 

התנתקו מהטלפונים ומהסחות דעת:

כן, אנו יודעים כמה זה קשה להתנתק מהטלפון ובמיוחד ביום המיוחד שלכם שבו אתם רק רוצים להצטלם ולהעלות לרשתות החברתיות. עם זאת, כדאי ביום זה לפחות להתנתק מהטלפון הנייד, להתרכז אחד בשנייה וליהנות מהרגע. אלו רגעים קטנים ומיוחדים של פעם בחיים ואתם בהחלט רוצים לחוות אותם בצורה הטובה ביותר.

הכינו את הצלמים באירוע לתמונות החשובות:

הכירו לצלמים את בני המשפחה הקרובים אליכם ביותר, אלה שחשוב לכם שהם יצלמו ויתעדו יותר במהלך האירוע. תנו להם דגשים לגבי סוג הצילום והתיעוד שאתם מעדיפים והציגו להם את השלבים המרכזיים השונים המתוכננים באירוע. זכרו כי בסופו של דבר התמונות הללו יהיו המזכרת מהאירוע שלכם.

לסיכום; יש הרבה מה לעשות כדי להתכונן ליום החתונה בצורה הטובה ביותר כאשר במדריך זה כתבנו רק על חלק מהם. לדוגמה: במידה ויש לכם טקס חינה ביום שלפני החתונה יש עוד התארגנויות נוספות שחשוב לדאוג להם. אנו ממליצים בחום לקרוא פוסטים נוספים בבלוג שלנו בנושא.

אנא דרגו את המידע
אהבתם את הכתבה? שתפו את החברים!
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn
כותבת המאמר : דנה כהן
כותבת המאמר : דנה כהן

מאמר זה נכתב באהבה רבה על ידי דנה כהן המנהלת את צוות האתר, מתוך מטרה להנגיש מידע איכותי לזוגות מאורסים. המאמרים נכתבים מהידע האישי והניסיון שלנו ושל עשרות זוגות מאורסים שעברו דרכנו. רוצים שנכתוב על נושא ספציפי? יש לכם שאלה? פנו אליו ונשמח לעזור!

איך להתכונן ליום החתונה?
תוכן העניינים
מצאנו לכם DJ
DJ לביא שטרן
פוסטים נוספים בנושא