טיפים להירגע מכל הלחץ שלפני החתונה

אירוע החתונה הוא ללא ספק אירוע מיוחד עבור בני הזוג, אולם ככל שמתקרבים לאירוע עצמו אלה מתחילים להיות יותר ויותר לחוצים. מטבע הדברים בני הזוג רוצים שהכול יתפקד כראוי, שהאורחים ישמחו וייהנו וגם שהם עצמם יוכלו רגע לעצור ולנשום מכל הלחץ וליהנות מהרגע המיוחד שלהם. להלן כמה טיפים שאנו בחברת WEDDING EVENT מאמינים שיעזרו לכם להגיע נינוחים ורגועים יותר ליום החתונה.

ראשית – הזמינו מראש את כל מה ומי שאתם צריכים:

אחת הדרכים הטובות ביותר להיות רגועים לפני החתונה עצמה היא לדעת שכבר דאגתם לכל מה שצריך: החל מהמקום בו ייערך האירוע, דרך הזמנת די ג'יי, הזמנת הצלמים לאירוע, הקייטרינג ועוד. כאשר אתם יודעים כי כולם שריינו את יום החתונה שלכם ושאתם רגועים בנושא הזה יהיה לך הרבה יותר קל לשמור על רוגע ונינוחות לקראת האירוע עצמו.

טיפ נוסף – הכינו משהו אחד לשנייה:

רגע לפני החתונה זה הזמן הטוב ביותר להכין אחד לשנייה מחווה קטנה ומרגשת, משהו שיסמן לצד השני כמה אתם אוהבים אותו. רעיון נחמד מאוד יכול להיות מכתב עם כמה מילים טובות ונרגשות לקראת האירוע המיוחד והחיים המשותפים יחד.

אם צריך – קבעו מסאג' לפני האירוע:

הלחץ והמתח יכולים להשפיע על הגוף והנפש במידה כזו שתתקשו אפילו לתפקד. לכן, במידה והמצב הוא כזה, תוכלו אפילו להזמין מעסה מקצועי אליכם או ללכת בעצמכם למתחם ספא לפני החתונה ולהתפנק על מסאג' נעים ואולי אפילו טבילה בג'קוזי חם. ביום החתונה עצמו לא יהיה לכם זמן לזה אולם בימים שלפני זה בהחלט יכול לעזור.

היפגשו עם הצלם:

כמה ימים לפני האירוע שבו עם הצלם. צלמים חתונה אוהבים לשבת עם בעלי השמחה כדי לתאם ציפיות לקראת האירוע ולהכיר את בני המשפחה שבעלי השמחה רוצים שהוא ישים את הדגש על הצילום שלהם. כמו כן כדאי לבדוק אם יש לו בצוות צלם מגנטים שיוכל לספק אטרקציה זו במהלך האירוע.

קבעו משהו מהנה ליום שאחרי החתונה:

בין אם מדובר ביציאה לירח דבש או אפילו לקבוע יום שופינג מקומי – קבעו משהו מהנה שתדעו שיש לכם למה לצפות מיד לאחר האירוע המלחיץ. עצם העבודה שמחכה לכם משהו מהנה מעבר לפינה יעזור לכם ליהנות ולהתרגש מהאירוע ולקחת את זה לצד החיובי, להפחית מהלחץ והמתח.

שתפו אנשים קרובים בלחץ שלכם:

אחת הדרכים לשחרר לחץ היא לשתף אודותיו. שתפו את הקרובים שלכם אודות הלחץ שאתם מרגישים, זכור לנשום נשימות איטיות ועמוקות, לנשום מהאף לנשוף מהפה, חזרו על פעולה זו כמה פעמים והפחיתו מהלחץ שלכם. אם צריך עצמו את העיניים ועשו לעצמכם דמיון מודרך – דמיינו שאתם במקום שעושה לכם טוב ומרגיע אתכם וקחו את עצמכם לשם לכמה דקות לפחות.

אנא דרגו את המידע
אהבתם את הכתבה? שתפו את החברים!
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn
כותבת המאמר : דנה כהן
כותבת המאמר : דנה כהן

מאמר זה נכתב באהבה רבה על ידי דנה כהן המנהלת את צוות האתר, מתוך מטרה להנגיש מידע איכותי לזוגות מאורסים. המאמרים נכתבים מהידע האישי והניסיון שלנו ושל עשרות זוגות מאורסים שעברו דרכנו. רוצים שנכתוב על נושא ספציפי? יש לכם שאלה? פנו אליו ונשמח לעזור!

טיפים להירגע מכל הלחץ שלפני החתונה
תוכן העניינים
מצאנו לכם DJ
DJ לביא שטרן
פוסטים נוספים בנושא