איך לתכנן חתונה בזמן מלחמה?

הימים הללו של מלחמת 'חרבות ברזל' הם לא ימים פשוטים לא אחד או אחת מאתנו ובטח לבטח עבור זוגות המיועדים להתחתן שנאלצו לדחות כבר את החתונה פעם אחת, או פשוט מתלבטים האם לקיים אותה בכל זאת. איך מתכננים חתונה בצל המלחמה, מה עושים עם רגשות המצפון לגבי השמחה, החתונה, כאשר הכל מסביב גדוש בעצבות ובמוות ובכלל, האם יש תנאים להקמת חתונה? הנה כמה מסקנות להרמת המורל, וגם להבנת המצב הכללי של איך לשלב שגרת מלחמה בתוך החיים האישיים שלנו. 

קול ששון וקול שמחה – המשכיות היא ניצחון 

לא מעט זוגות מרגישים כעת רגשות אשמה קשים שהם מתחתנים בתקופה הזאת ושמחים באירוע הגדול בחייהם, מחפשים צלמים לחתונה ועוד, בזמן שיש מלחמה, חטופים, חיילים בשטח ועוד אינספור מקרים אלו ואחרים בטחוניים. יחד עם זאת, חשוב לשים לב ולזכור, חתונה היא המשכיות. בנייה של בית בישראל, הקמת משפחה ונטיעת שורשים. אין ניצחון גדול מזה ולכן אפשר בהחלט לזכור איך מתוך שבר המלחמה ובשלהי המלחמה בונים בית ומקיימים המשכיות כי אין אויב שישבש את התכניות שלכם ויגדע את ההתחלות החדשות שמביאות לעתיד טוב יותר .

ארגון החתונה עצמה – קחו פיקוד

אחד הדברים שהכי חשוב לעשות במלחמה זה לקחת הפסקה מכל החדשות, העדכונים, ולהתמקד בשמחות. זה בדיוק הרגע להתחיל לחפש אולם אירועים ולתכנן. קחו פיקוד ושליטה, הרימו ראש ואל תשקעו בחוסר אונים. העשייה מביאה אותנו לתחושה שהשגרה עדיין קיימת וההתמקדות בשמחות מביאה לאופטימיות גבוהה. נסו שלא להתעסק באיך המלחמה תשפיע על החתונה, אלא פשוט באיך לשפר את מצבכם באופן כללי או להשרות ביטחון על האורחים. השליטה מעניקה לנו תחושה טובה ומאפשרת לנו לא לעסוק בחוסר אונים אלא לשפר את המצב.

ערך החיים מתגבר על הכל 

אנחנו יודעים שהמצב הבטחוני מכניס לחרדה ומערער לא מעט את תחושת הביטחון. בטח אתם חושבים לעצמכם אם זה הזמן להתחיל ולחפש די ג'יי אבל האמת היא שחשוב לזכור שערך החיים מתגבר על הכל. העובדה שאתם דואגים לחיילים, לחטופים, או לכל מי שנפגע מהמלחמה לא אמורה לנטרל ולבטל את השמחה על החתונה שלכם. הרגש המשותף מראה שיש ערך חיים גבוה מאד ולא נוגד את המצב, אלא אפילו מגביר את החשיבות לשמוח על המשכיות ועל החיים עצמם. 

יש לכם על מה להודות, זאת שמחה טהורה

רגע לפני אם כן שאתם כבר סוגרים צלם מגנטים התשובה האמיתית לשאלה איך לתכנן חתונה בזמן מלחמה נמצאת עמוק בלב. ההתמודדות החזקה, האופטימיות, הראש המורם וההתמקדות במה שחשוב כולל השמחה, ההודיה, ההוקרה על מה שקיים וההמשכיות, הם אלו שמרגיעים את הנשימה וגורמים להתעסק במה שטוב ובמה שיש בעולם הפנימי שלכם. אתם רגע לפני התחלת חיים חדשים, וזוהי שמחה גדולה והודיה. 

אתר wedding event כאן בשבילכם גם בתקופת המלחמה עם המלצות על אנשי המקצוע הטובים ביותר, כתבות וטיפים. כי השמחה שלכם, היא הזכות שלנו.

אנא דרגו את המידע
אהבתם את הכתבה? שתפו את החברים!
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn
כותבת המאמר : דנה כהן
כותבת המאמר : דנה כהן

מאמר זה נכתב באהבה רבה על ידי דנה כהן המנהלת את צוות האתר, מתוך מטרה להנגיש מידע איכותי לזוגות מאורסים. המאמרים נכתבים מהידע האישי והניסיון שלנו ושל עשרות זוגות מאורסים שעברו דרכנו. רוצים שנכתוב על נושא ספציפי? יש לכם שאלה? פנו אליו ונשמח לעזור!

איך לתכנן חתונה בזמן מלחמה?
תוכן העניינים
מצאנו לכם DJ
DJ לביא שטרן
פוסטים נוספים בנושא