רעיונות לשדרוג חתונת הקיץ שלכם

זה לא סוד עונת החתונות היא לא בחורף ובכל סיום חורף מתחילים כבר לתכנן את עונת החתונות האידיאלית, הקיץ. יש לא מעט יתרונות לחתונה בקיץ החל מיממה שבה יש יותר שעות אור, אין גשמים שהורסים תכניות, הלילות יותר נעימים לחתונות בחוץ ובכלל האווירה היא אווירה של חגיגה אמיתית ואחרת כאשר השמש שולחת את קרניה בין אם לקראת שקיעה ובין אם בשעות בוקר ומלטפת. אם בחרתם בחתונת קיץ הנה כמה רעיונות לשדרוג חתונת הקיץ שלכם שתשאיר טעם של שמחה אמיתית. 

5 רעיונות שישדרגו את חתונת הקיץ שלכם

חתונה בקיץ היא חתונה בה יש מגוון של אפשרויות לשדרוגים, שינויים ובכלל הפיכת החתונה לשמחה יותר. הנה כמה רעיונות לשדרוג חתונת הקיץ שלכם שאף אחד לא ישכח:

  • הקימו עמדת שתייה משודרגת

בכל סיטואציה בקיץ חשוב לשתות הרבה, ולכן גם בחתונה בקיץ בפרט באירועים בהם משולבים ריקודים ואטרקציות חשוב שעמדת השתיה תהיה אפילו יותר משודרגת. מים  חופשיים למזיגה משולבים במלפפון מרענן, נענע, ולימון עם קרח בשפע ועמדה צבעונית שמחה ומושכת. כל אלו ללא ספק ישאירו אתכם ואת האורחים שלכם רעננים למהלך כל האירוע. 

  • פרחי העונה, יש להם תפקיד חשוב בחתונה

בעונת הקיץ יש שפע של פריחה צבעונית ויפיפיה במגוון של סגנונות. פרחים בצבעים של כתום, צהוב ואדום, פרחים בצבעי סגול פסטליים וורוד וגם פרחים לבנים וקטנים שיכולים להוסיף אלגנטיות ואצילות לעיצוב ללא ספק יפתיעו. 

  • שלבו את פירות הקיץ בחתונה

יש כל כך הרבה פירות צבעוניים ועסיסיים בקיץ שיכולים להשתלב נפלא בחתונה שלכם. מלון, ענבים, אבטיח, אפרסקים ועוד. השתמשו בפירות לעיצוב ליד הבר, במרכזי השולחן וגם על רחבת הריקודים בשילוב אלכוהול קליל. הפירות לא רק ירעננו אלא יוסיפו צבע וססגוניות לאירוע.  

  • עמדת צילום קייצית

שלבו עמדת צילום מאובזרת באבזור קייצי של בלונים, כובעים ומשקפי שמש בסגנונות שונים עם רקעים של ים, בריכה ועוד. הוסיפו שמשיות, מניפות, ותנו לאורחים שלכם להשתטות. אין כמובן שום קשר בין צלמים לחתונה לבין עמדת הצילום הזאת, היא בנוסף, והיא אטרקציה בפני עצמה.

  • מתנות קיץ לאורחים בחתונה כמזכרת

מתנות למזכרת מהחתונה לאורחים בקיץ יכולות להיות משקפי שמש צבעוניים, כובעים, מניפות מיוחדות וייחודיות, כפכפים איכותיות, כוסות ייחודיות לשתיה ששומרות על קור ועוד ועוד. ישנן לא מעט אופציות.

איך דואגים להצללה נכונה באירועי קיץ?

הדבר החשוב ביותר באירוע קיץ שמתקיים בחוץ ולא בתוך אולם אירועים ממוזג או מאוורר הוא לדאוג להצללה ראויה. דאגו לפינות ישיבה מוצלות. כיום ישנן אופציות רבות להצללת אירוע באמצעות חומרי גלם איכותיים ועמידים לשעות הערב בין אם לשעות השקיעה ובין אם לשעות הצהריים או הבוקר. 

אם מדובר בחתונה שהיא לגמרי בחוץ, דאגו גם לעמדת די ג'יי מוצללת ומספיק מים קרים בקרבת מקום על מנת שגם התקליטן שלכם יוכל ליהנות מניהול האירוע כמו שצריך ולא יותש מהחום. אתר wedding event מעניק לכם את כל המידע על חתונות, טיפים, המלצות על אנשי מקצוע מהטובים ביותר ועוד. החתונה המושלמת שלכם היא במרחק קליק אחד בלבד. 

אנא דרגו את המידע
אהבתם את הכתבה? שתפו את החברים!
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn
כותבת המאמר : דנה כהן
כותבת המאמר : דנה כהן

מאמר זה נכתב באהבה רבה על ידי דנה כהן המנהלת את צוות האתר, מתוך מטרה להנגיש מידע איכותי לזוגות מאורסים. המאמרים נכתבים מהידע האישי והניסיון שלנו ושל עשרות זוגות מאורסים שעברו דרכנו. רוצים שנכתוב על נושא ספציפי? יש לכם שאלה? פנו אליו ונשמח לעזור!

רעיונות לשדרוג חתונת הקיץ שלכם
תוכן העניינים
מצאנו לכם DJ
DJ לביא שטרן
פוסטים נוספים בנושא