מדריך מפורט לבחירת שמלת כלה

כל כלה יודעת, בחירת שמלת כלה היא אחת הבחירות הקשות לקראת החתונה. לא בכדי כל אישה מבקשת מהשושבינות או החברות שלה לסייע לה בבחירה המרגשת הזאת. אחרי הכל, שמלת הכלה היא גולת הכותרת של כל חתונה וחתונה, ויש לה משמעות גדולה שתיזכר לדורות רבים עוד לאחרי האירוע המרגש שמסמל את תחילת החיים החדשים של הזוג הצעיר והמאוהב. איך תבחרי את שמלת הכלה המושלמת והמתאימה לך? הנה כמה שלבים בסיסיים שיסייעו לך בבחירה המרגשת. 

כך תבחרי שמלת כלה ב – 3 שלבים

  • השלב הראשון – בבחירת שמלת הכלה שלך הוא החלטה על הסגנון שאת מעוניינת בו. מהרגע שאת כבר מבינה מהו הסגנון שלך, השלבים הבאים כבר יהיו קלים יותר. אילו חלקים היית רוצה להבליט? אילו חלקים להצניע? זהו שלב חשוב, בסיסי וראשוני והוא יעשה לך סדר בבחירה המושלמת. 
  • השלב השני – כאשר את בוחרת שמלת כלה איפור כלה ותכשיטים, את רוצה שיהיה לך את הטוב ביותר ובצדק. בחירת המעצבים אצלהם תבדקי את השמלה. מהרגע שאת יודעת מה הסגנון שלך, עכשיו זה גם הזמן לבדוק מיהם המעצבים המתאימים לך. הכנסי לאתרים, לכי לחנויות ובחני מה הכי מתאים לך ובהתאם לתקציב שהקצבת לעצמך. 
  • השלב השלישי – זה הרגע לבדוק האם שמלות הכלה שבחרת מתאימות במחיר. חשוב שלא תתפזרי, ותגדירי מסגרת תקציב מתאימה לשמלה על מנת שתוכלי להגיע כמה שיותר מוכנה ולרכוש שמלה המתאימה לך גם כלכלית .

פגישה בסלון כלות – אין מרגש מזה

הגיע הרגע שבו מצאת את שמלת הכלה המושלמת שלך. זה הזמן לדעת שאותם צלמים לחתונה ששכרת לאירוע לא יעזבו אותך לרגע ולכן, חשוב שהבחירה תהיה לא פחות ממושלמת. בין המעצבים השונים, זה הזמן לתאם פגישה בסלון הכלות המועדף עלייך. ההמלצה היא לא ללכת ליותר משלושה מקומות כאשר בכל מקום תוכלי להתרשם בצורה פיזית מהשמלות, למדוד, ולקבל אינדיקציה מלאה על המחיר. גם אחרי שבדקת שלושה מקומות ולא מצאת, תוסיפי עוד שניים. אך לפני הכל שימי בטופ את שלושת המקומות שהכי נראו לך. 

התייעצי עם אנשי המקצוע, עם החברות, בנות המשפחה המלוות אותך ובכלל עם אנשים המבינים בתחום על מנת שבאמת כל אלו יוכלו להתאים לך את שמלת הכלה המושלמת. שמלת הכלה צריכה לשבת בצורה מותאמת על מבנה הגוף שלך כדי שהיא גם תהיה הולמת ומתאימה, וגם שתרגישי בה בנוח. זכרי שחשוב למדוד ולנסות, אי אפשר לרכוש שמלת כלה כאשר זו נראית יפה רק על הקולב. 

קבלת החלטה – רק אחרי שקיבלת את כל המידע המתאים

בשלב מסוים את פשוט חייבת לקבל החלטה. נכון, זה מלחיץ אך זה די ברור שהחיים הולכים להשתנות כי בכל זאת מדובר ברגע המרגש בחייך, החתונה שלך. הכי חשוב זה שתהיי שלמה עם ההחלטה שקיבלת. אתר  wedding event מרכז עבורך את כל המידע שמלות הכלה המדהימות ביותר, המעצבים המבוקשים ביותר וטיפים לבחירת שמלת הכלה המושלמת. הכנסי כבר עכשיו, שמלת הכלה שלך מחכה לך במרחק של קליק אחד בלבד. 

אנא דרגו את המידע
אהבתם את הכתבה? שתפו את החברים!
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn
כותבת המאמר : דנה כהן
כותבת המאמר : דנה כהן

מאמר זה נכתב באהבה רבה על ידי דנה כהן המנהלת את צוות האתר, מתוך מטרה להנגיש מידע איכותי לזוגות מאורסים. המאמרים נכתבים מהידע האישי והניסיון שלנו ושל עשרות זוגות מאורסים שעברו דרכנו. רוצים שנכתוב על נושא ספציפי? יש לכם שאלה? פנו אליו ונשמח לעזור!

בחירת שמלת כלה
תוכן העניינים
מצאנו לכם DJ
DJ לביא שטרן
פוסטים נוספים בנושא