כל מה שצריך לדעת הפקת שבת חתן

שמחות הן גולת הכותרת בחיינו ויש לכך השפעה מהותית על החיים שלנו. החלטתם להתחתן, וזה ללא ספק הרגע המרגש בחייכם. לא מדובר כאן רק בחתונה ובאירוע עצמו אלא בסיבה כולה. החתונה היא רק השער אל חיים חדשים ומרגשים שאתם הולכים להתחיל, ולהקים משפחה ובית בישראל. להפקת החתונה עצמה יש לא מעט פרטים ופרמטרים שצריך לקחת בחשבון. אחד האירועים הנוספים לחתונה הוא שבת חתן וגם אירוע זה מצריך הפקה לא קטנה. שבת חתן הוא אירוע מסורתי, ויש לו חשיבות גבוהה. כאן תגלו בדיוק מה אתם צריכים לארגן כדי להפיק שבת חתן מרגשת לזוג הצעיר שמתחיל את חייהם בקרוב.

הפקת שבת חתן – כי מגיע לכם לחגוג כל רגע

כעת כאשר יודעים שהחתונה מתקיימת בקרוב, זה הרגע לתאם את אחד אירועים היותר מרגשים בסמוך לחתונה. זהו אירוע שיש בו מסורת, קדושה, תחושה מופלאה ומרגשת ואווירה נהדרת לקראת החיים החדשים של הזוג המאושר. בין אם אתם בוחרים להפיק בעצמכם את שבת החתן ובין אם באמצעות חברת הפקה חשוב שהאירוע יהיה לא פחות ממושלם. יש לו חשיבות עליונה גם מבחינת החתונה עצמה, וגם מבחינת המשפחות להן האירוע חשוב לא פחות מלזוג עצמו. 

שבת חתן מקיימים בסמוך לאירוע, אך כל עדה מקיימת את שבת החתן באופן אחר. אשכנזים מקיימים את האירוע לרוב לפני החתונה, בעוד שמזרחיים וספרדים מקיימים את האירוע בשת שלאחר החתונה. להפקת האירוע חשוב לשים לב לכמה פרמטרים חשובים:

  • מקום לאירוע – לפני הכל, לארגן מקום לאירוע זה אחד הדברים החשובים ביותר. כי כך תהיה לאירוע מסגרת ראשית. אפשר לארגן בבית כנסת, בבית מלון, או בכל אולם כנסים מכובד. 
  • מי המוזמנים – חשוב שתכינו רשימה של האנשים שאתם רוצים שיגיעו אל שבת החתן. וודאו שכולם יכולים להגיע בתאריך שאתם קובעים.
  • קבעו הסעות – לא כולם עושים זאת, אך אם אתם יכולים ויש לכם אורחים המגיעים מרחוק דאגו להסעות מרוכזות. 
  • מה אוכלים בשבת חתן – אין חגיגה בלי אוכל, בחרו תפריט מראש לשבת החתן ודאגו גם שהאוכל יוגש בזמן. למבוגרים מהמוזמנים דאגו לשתיית אלכוהול משובח, מה שיוסף לאווירה באירוע. 
  • היכן ישנים – ישנם אירועי שבת חתן בהם המשפחה נשארת ללון. ארגנו אפשרויות לינה מראש, על פי כמות האורחים. זוהי עוד הזדמנות לזמן איכות למשפחה סביב האירוע. 

שבת חתן מפיקים אצל הטובים ביותר

בין הסידורים השונים לארגון חליפת חתן ושאר הסידורים לחתונה, לבין בחירה של הקייטרינג, שבת חתן היא מהאירועים היותר מרגשים סביב החתונה. אך כפי שראיתם, האירוע מצריך לא מעט תכנונים מראש. כאשר אתם מפיקים שבת חתן רצוי או לשכור חברה להפקת האירוע, או לקבל את המידע המהימן ביותר כמו גם המלצות וחוות דעת. אתר wedding event מלווה אתכם מרגע תכנון האירוע ועד לסיומי עם מיטב אנשי המקצוע ועם כל המידע המהימן ביותר. הכנסו כבר עכשיו, כי אין סיבה שתארגנו את כל האירוע לבדכם. ביום המרגש שלכם אתם צריכים להתעסק אך ורק בליהנות מהרגע. 

אנא דרגו את המידע
אהבתם את הכתבה? שתפו את החברים!
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn
כותבת המאמר : דנה כהן
כותבת המאמר : דנה כהן

מאמר זה נכתב באהבה רבה על ידי דנה כהן המנהלת את צוות האתר, מתוך מטרה להנגיש מידע איכותי לזוגות מאורסים. המאמרים נכתבים מהידע האישי והניסיון שלנו ושל עשרות זוגות מאורסים שעברו דרכנו. רוצים שנכתוב על נושא ספציפי? יש לכם שאלה? פנו אליו ונשמח לעזור!

הפקת שבת חתן
תוכן העניינים
מצאנו לכם DJ
DJ לביא שטרן
פוסטים נוספים בנושא