בחירת ספקים לחתונה – כך תעשו את זה נכון

גם אירוע גדול כמו חתונה עשוי לקום וליפול על הספקים שתבחרו לעבוד עמם. בחירת הספקים עשויה להשפיע על הקונספט של האירוע, ההוצאות שלכם, על שביעות רצון האורחים שלכם, על המקום בו תבחרו ועוד אינספור דברים אחרים. בחירת ספקים לחתונה עשויה להיות המפתח לאירוע מוצלח, חלומי, כזה שתמיד רציתם. להלן כמה טיפים חשובים לבחירת ספקים לחתונה בצורה נכונה.

אילו ספקים אתם רוצים או צריכים בחתונה שלכם?

נתחיל מהבסיס של כל תוכנית ארגון החתונה והיא בניית רשימת ספקים שאנו צריכים לחתונה. לכל זוג יש העדפות ושאיפות לגבי החתונה שלו, דברים שהופכים את החתונה שלהם למשהו מיוחד בעיניהם ובחירות שונות עשויות להיות בין חתונה אחת לאחרת. לדוגמה: בעוד זוג אחד יעדיף להקה שתשיר בלייב באירוע אחרים מעדיפים תקליטן שיקפיץ את האורחים עד השעות הקטנות של הבוקר. בעוד זוג אחד יעדיף אירוע בטבע זוג אחר יעדיף באולם סגור. זוג אחד עשוי להעדיף אוכל בהגשה שולחנות בעוד זוג אחר יעדיף להגיש את האוכל באמצעות בופה עם מזיגה עצמאית. מה אתם מעדיפים לחתונה שלכם? אילו ספקים ואנשי מקצוע אתם רוצים להזמין ויכללו בתוכנית החתונה שלכם? מה התקציב שלכם לכל אחד?

ספקים לחתונה

האם כדאי להזמין כמה ספקים ממקור אחד?

התבלטות נוספת שעשויה להיות לכם היא האם כדאי להזמין כמה ספקים ממקום אחד. ספק הוא לא בהכרח איש מקצוע בודד כמו תקליטן או צלם – אלא גם עשוי להיות קשור לאטרקציות, ציוד, לאוכל באירוע ועוד. לדוגמה: אולם אירועים מסוים עשוי להציע לכם גם שירותי צילום מקצועיים, קייטרינג ותקליטן – כולם עם אנשי צוות מקצועיים העובדים עם האולם דרך קבע. אתם סוגרים את החבילה הכוללת את כל מה שאתם צריכים וחוסכים בהוצאות, כאב ראש וזמן יקר. 

עריכת הסכם מסודר – מה אנו מקבלים בתמורה להצעת המחיר שקיבלנו?

ספק טוב יערוך אתכם הסכם מסודר וחתום, עם תאריך החתונה, השעות שהוא צריך לפעול במקום והסבר מפורט בדיוק מה אתם מקבלים במסגרת השירות, עד איזה שעה או שלב של האירוע וכמה זה עולה לכם. כמו כן מה קורה במידה והספק לא מרגיש טוב ביום האירוע ואינו יכול לספק את עבודתו? האם הוא אחראי לשלוח מחליף או עשוי לתקוע אתכם ללא איש מקצוע ברגע האחרון ולגרום לפגיעה במהלך האירוע?

למדו אודות החברה, המוניטין שלה והניסיון שלה:

היום בעידן האינטרנט אפשר לאסוף הרבה מאוד מידע על הספקים. אף אחד לא מבטיח לנו שמה שאנו קוראים הוא בהכרח נכון אך לרוב פעולת איסוף המידע תאפשר לנו להכיר טוב יותר את הספק, עוד לפני הפגישה עמו, ולראות את העבודה שלו, ההמלצות עליו, מה הוא מספק ועוד. 

תמיד טוב לראות בלייב:

אחד הדברים החשובים ביותר בבחינת ספק הוא להתנסות בלייב מהשירות שלו. כמו שאתם הולכים לטעימות לצורך בחירת המנות לחתונה? כך גם תרצו לבחון עבודות של ספקים אחרים. לדוגמה: צפו בסרטונים, קליפים ואלבומים שערך הצלם. בדקו קליפים עם הופעות מוסיקליות של תקליטנים או בקרו באירוע שהוא תקלט בו. 

בדקו חוות דעת:

דבר נוסף שאתם רוצים לבדוק לפני בחירת דיג'י לחתונה או בכלל ספקים אחרים הוא לבדוק את חוות הדעת וההמלצות עליהם. חוות דעת יכולות להיות גם ניטרליות או שליליות ואתם ממש לא רוצים להתעלם מהן. להיפך, אתם רוצים לקרוא גם חוות דעת שאינן בהכרח מרעיפות אהבה על הספק וזאת כדי שתוכלו ללמוד גם ממקרי עבר פחות נעימים, להתנהל בצורה נכונה יותר ולבדוק אם כדאי לכם לבדוק עם ספק שכזה. 

פגישה, כימיה ומה שביניהם:

בסופו של דבר אחד הדברים שיכריעו תהיה הפגישה שלכם עם הספק והכימיה שתהיה לכם אתו. אנשים רבים בוחרים לעבוד עם אנשים שהייתה להם הרגשה טובה לגביהם. בבחירת ספקים לחתונה זה לא שונה מכך וסביר להניח שלאחר הפגישה תקבלו מושג טוב יותר לגבי הספק והאם אתם יכולים לסמוך עליו שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר באירוע שלכם.

לסיכום; בחירת מגנטים לחתונה וספקים לחתונה היא לא משהו שאתם רוצים להקל בו ראש. היעזרו בטיפים שלמדתם במאמר זה כדי לבחון היטב את הספקים עמם אתם רוצים לעבוד ביום המיוחד בחייכם.

5/5 - (50 votes)
אהבתם את הכתבה? שתפו את החברים!
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn
כותבת המאמר : דנה כהן
כותבת המאמר : דנה כהן

מאמר זה נכתב באהבה רבה על ידי דנה כהן המנהלת את צוות האתר, מתוך מטרה להנגיש מידע איכותי לזוגות מאורסים. המאמרים נכתבים מהידע האישי והניסיון שלנו ושל עשרות זוגות מאורסים שעברו דרכנו. רוצים שנכתוב על נושא ספציפי? יש לכם שאלה? פנו אליו ונשמח לעזור!

ספקים לחתונה
תוכן העניינים
מצאנו לכם DJ
DJ לביא שטרן
פוסטים נוספים בנושא