רעיונות למסיבת רווקות – מקומות, אטרקציות וטיפים

נשים רבות חולמות על הרגע הזה כל חייהן. הרגע בו הן ימצאו את האחד שלהן, האביר על הסוס הלבן, זה שירכב אתן ביחד לאורך חוף הים הזהוב עם השקיעה הקסומה ברקע. אותו אחד שעתיד להיות אב לילדיה ובן הזוג שתרצה לבלות אתו את שארית חייה. אין ספק כי מדובר בחלום מיוחד שכאשר הוא הופך למציאות הוא הופך למיוחד אף יותר. רגע לפני אירוע החתונה, יש לזכור כי ישנו אירוע אחר ומדליק במיוחד שאף כלה לא רוצה לוותר עליו והוא מסיבת הרווקות שלה! 

תכנון החתונה יכול לחכות קצת כי רגע לפני שקושרים גורלות לנצח – זה הזמן להתפנק קצת עם החברות עם מסיבת רווקות מהממת ומיוחדת! במדריך זה תמצאו כמה טיפים נהדרים לעריכת מסיבת רווקות, אטרקציות שכדאי לשלב באירוע ומקומות שניתן לערוך בהן מסיבת רווקות מהסרטים. שנתחיל?

מסיבת רווקות

מקומות מדליקים לעריכת מסיבת רווקות:

צימרים/וילות בצפון

אזור הצפון הוא באמת מקום נהדר, מלא בטבע ירוק ועם מזג האוויר נפלא. בחירת הצימר הנכון, באזור יחסית מבודד ורחוק משכנים, יאפשר לכן ליהנות ממסיבת רווקות מושלמת. ישנם צימרים גדולים ומרווחים או מתחם של כמה צימרים עם גינה משותפת הכוללת בריכה, ג'קוזי, הכנה לברביקיו ומגוון אטרקציות אפשריות. למעשה מדובר בתחליפה זולה יותר בדרך כלל מהשכרת וילה שגם היא אופציה נהדרת.

מסיבת רווקות בבית 

אם אתן בעניין של להשקיע יותר על האוכל, אלכוהול ואטרקציות ולחסוך על השכרת מקום תוכלו לערוך מסיבת רווקות בבית בהחלט! שימו לב נשים יקרות להתחשב בשכנים בעת תכנון האירוע, שעות האירוע, עוצמת המוסיקה, האטרקציות ועוד. 

ליהנות מהטבע 

חיק הטבע תמיד יכול לקבל אותנו באהבה ויכול להיות מקום נהדר לערוך בו מסיבת רווקות מבלי להפריע לאף אחד וליהנות מאינספור אטרקציות ואפשרויות. למעשה מסיבת רווקות בטבע יכולה להיות יצירתית במיוחד, לכלול הופעות, ריקודים, אטרקציות שטח, אוכל טעים ואפשרות גם לישון בטבע באוהלים, קרוואנים שכורים ועוד.

מסיבת רווקות ביאכטה 

ריח הים העוטף אותנו מכל עבר, הרוח המלטפת את שיערנו, תחושת היוקרה של מסיבה מפנקת ומיוחדת על יאכטה מדליקה והרבה תמונות יפות לרשתות החברתיות. מסיבת רווקות ביאכטה יכולה להיות אופציה מדליקה במיוחד.

מסיבת רווקות בחו"ל 

אי יפה ביוון? חופשה בקפריסין? לא צריך להתרחק כדי ליהנות מים קסום, נוף מדהים, אוויר נקי ואווירה מיוחדת למסיבת רווקות מהסרטים. אם יש לכן תקציב למסיבת רווקות בחו"ל – זו יכולה להיות אופציה נהדרת!

מקומות למסיבת רווקות

אטרקציות מלהיבות שאפשר להזמין לאירוע:

  • מופע קומי מוסיקלי – מופע קליל ונחמד של די ג׳יי שיוסיף המון לאווירה במסיבה עם מוסיקה טובה בשילוב סטנדאפ. אם אתן לא רוצות שילוב של שניהם תוכלו לבחור באטרקציות נפרדות המתאימות להעדפותיכן: סטנדאפיסטית או זמרת שתספק לכם מופע פרטי מהנה במיוחד. 
  • ערב סטריפדאנס מדליק במיוחד – עם מדריכה נהדרת שתלמד אתכן כיצד לזוז, לנענע, לרקוד ולפלפל את הערב.
  • הפרשת חלה וסטנדאפ – הפרשת חלה היא דבר מאוד מקובל במסיבת רווקות ויכולה להיות אטרקציה נהדרת גם עבורכן לברכה של החברות שבוודאי לא תזיק. יש נשים המארגנות הפרשת חלה בשילוב סטנד אפ כאטרקציה מושלמת למסיבת רווקות.
  • מופע טלפתיה ואומנות חושים – מופע מרהיב, עוצר נשימה, שמתאים גם לקבוצות קטנות וגם לקבוצות גדולות. 
  • סדנאות מיסטיקה ורוחניות – סדנאות מדליקות להעשרה והעצמה, מיסטיקה והרבה מסתורין. יכול להיות שילוב מרגש במיוחד באירוע.
  • שעשועון טלוויזיוני – רוצות להרגיש כמו בתחרות בטלוויזיה? הזמינו מנחה שיוביל שעשועון מדליק עם שאלות ופרסים, ממש כמו להשתתף בתוכנית בטלוויזיה.
  • טיפולי ספא – איך תעשו מסיבת מרווקות ללא טיפולי ספא ויופי? ניתן להזמין חבילות הכוללות מעסים מקצועיים, טיפולי יופי וספא מפנקים, לכל מקום בו תערכו את האירוע.

כמה עולה מסיבת רווקות?

סוג השירות עלות
הפקת מסיבות רווקות בחוף בים 200₪ – 350₪  (מחיר לאדם ליום)
הפקת מסיבת רווקות בשטח 200₪ – 300₪ (מחיר לאדם ליום)
הפקת מסיבת רווקות בבית 150₪ – 220₪ (מחיר לאדם ליום)
מסיבת רווקות בספא מפנק 220₪ – 450₪ (מחיר לאדם)
מסיבת רווקות ביאכטה 300₪ – 500₪ (מחיר לאדם)
מסיבת רווקות בוילה 200₪ – 400₪ (מחיר לאדם ליום)
מסיבת רווקות בחו״ל 1,500₪ – 3,000₪ (מחיר לאדם)
חשפן 800₪ – 1700₪
די ג׳יי 1,000₪ – 2,000₪
סדנת אלכוהול 150₪ – 200₪ (מחיר לאדם)
סדנת סושי 170₪- 220₪ (מחיר לאדם)
אביזרים למסיבת רווקות מחיר משתנה בהתאם לסוג האביזרים
רקדנית בטן 350₪ – 700₪
רקדניות ברזיליות 450₪ – 900₪
סדנת שוקולד 150₪ – 300₪ (מחיר לאדם)
אוכל 500₪ – 1,500₪
בר קוקטיילים 1,000₪ – 1,700₪

טיפים קצרים לסיום:

ארגון החתונה הוא לא ספק דבר מתיש ומורכב אך לפחות יש לכן את מסיבת הרווקות כדי ליהנות, לנוח ולהתפנק עם החברות והנשים שאתן הכי אוהבות בחייכן. לסיום מדריך זה נמליץ לכם להגדיר מראש תקציב למסיבת הרווקות, לוודא היטב מי מהבנות מתכוונת להגיע ולהעריך כמה אוכל ושתייה תצטרכו במקום. כאשר אתן סוגרות שירות עם ספקים כמו מופע, טיפולי עיסוי או כל דבר אחר – מומלץ לערוך הסכמים חתומים או לפחות לקבל אסמכתא עם פירוט הזמנה וחותמת של בית העסק עם התאריך הייעודי ומה אתן מקבלות במסגרת השירות. הכי חשוב – שתהנו!

5/5 - (20 votes)
אהבתם את הכתבה? שתפו את החברים!
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn
כותבת המאמר : דנה כהן
כותבת המאמר : דנה כהן

מאמר זה נכתב באהבה רבה על ידי דנה כהן המנהלת את צוות האתר, מתוך מטרה להנגיש מידע איכותי לזוגות מאורסים. המאמרים נכתבים מהידע האישי והניסיון שלנו ושל עשרות זוגות מאורסים שעברו דרכנו. רוצים שנכתוב על נושא ספציפי? יש לכם שאלה? פנו אליו ונשמח לעזור!

רעיונות למסיבת רווקות
תוכן העניינים
מצאנו לכם DJ
DJ לביא שטרן
פוסטים נוספים בנושא