הטרנדים שכבשו את עולם החתונות בשנת 2023

תחום החתונות הוא תחום המורכב מהרבה מאוד אלמנטים שונים, החל אולמות מגניבים לחתונה, דרך חליפות חתן מעוצבות, שמלת כלה מפוארת, אוכל, מוסיקה, אטרקציות, מופעים ואינספור דברים מיוחדים. לאורך השנים קמים טרנדים חדשים וחמים בכל תחום וכך גם בעולם החתונות. אין חובה להיצמד לטרנדים הללו כמובן וכל זוג רשאי ליהנות מחתונת חלומותיו בדיוק כפי שהוא מדמיין אותה, אולם אם אתם אנשים האוהבים לשלב רעיונות מדליקים ומודרניים בחייכם הינה כמה טרנדים חמים שכבשו את עולם החתונות, שאולי תרצו לשלב באירוע החלומי שלכם.

אוכל מגוון ויצירתי:

אחד הטרנדים החמים ביותר לשנת 2023 הוא שילוב של אוכל ומגוון ויצירתי בחתונה. נסביר למה אנו מתכוונים. בעבר היה נהוג לבנות תפריט לפי קונספט מסוים, אולי אפילו לפי מאכלי עדות נפוצים המותאמים לקהל היעד או אוכל ארץ ישראלי מוכר ואהוב. כלומר מנות סטנדרטיות מצומצמות שניתן לבחור מהן, הנחשבות לאהובות על כולם (או לפחות על רוב האורחים) עם אפשרות לשילוב של כמה מנות צמחוניות ובזה זה נגמר. בעשור האחרון העולם הקולינרי בכלל ובישראל בפרט הפך להרבה יותר גדוש, מפואר, יצירתי, מגוון ועם הרבה יותר אנשי מקצוע נהדרים. שפים ישראלים שלמדו ועבדו בחו"ל, טבחים מקצועיים המחוברים נפשית לעבודה שלהם ולאוכל שהם מכינים והרצון להיות יצירתי, ייחודי ומגוון – כל אלה הופכים את המטבח להרבה יותר מגוון ויצירתי ולכן גם האורחים יכולים ליהנות ממבחר גדול יותר באירוע שלהם. שילוב של מנות מתרבויות שונות, מדינות שונות, העדפות אוכל שונות ואף מנות יצירתיות בעיצובים שטרם נראה כמותם. כל אלו יאפיינו חתונות בשנת 2023.

אוכל מגוון לחתונות

אטרקציות חדשניות שטרם נראו:

הרצון להיות ייחודיים עבר גם אל תחום האטרקציות לחתונה. אם גם לכם כבר נמאס מצילומי מגנטים או מהאטרקציות השבלוניות שנמצאות בכל אירוע הרי שכעת תוכלו ליהנות ממגוון אטרקציות חדשניות ומגוון, חלקן יצירתיות יותר, חלקן מושקעות יותר, חלקן פשוט מוזרות יותר. בשורה התחתונה בשנת 2023 חתונות ישלבו מגוון רחב יותר של אטרקציות חדשניות שטרם נראו כמותן. החל מדוכני מזון אקזוטיים שטרם נראו, דרך עמדות צילום מתקדמות עם אפשרות להעלאת תמונות לרשתות החברתיות בלחיצת כפתור, מופעים מיוחדים ועוד.

שמלות כלה צבעוניות:

בדרך כלל הצבע הקלאסי של שמלת הכלה יהיה כמובן הצבע הלבן. עם זאת, נשים החלו להראות עניין גם בשמלות צבעוניות ומגוונות הגורמות להן להרגיש ייחודיות ומיוחדות ביום המיוחד שלהן. אומנם לא תמצאו שמלות שחורות או אדומות בחתונה אך שמלות בצבעי פסטל שונים בהחלט עשויים לעטר מגוון חתונות בשנת 2023.

מתנות אישיות מתקדמות:

עד כה מארגני החתונה היו מסתפקים בלתת מתנות קטנות אישיות כמו שקיות אורגנזה עם כמה שוקולדים או אפילו בקבוק יין קטנטן עם סרט. כיום האפשרויות הן הרבה יותר מגוונות ומדליקות וניתן לרכוש מגוון גדול של מתנות בזול, באריזות מיוחדות שלא מביישות אף אחד בעת ארגון החתונה

קונספט צבעוני במיוחד:

כשמדברים על טרנדים לחתונה אי אפשר שלא לדבר על עיצוב הקונספט של החתונה. ישנם אינספור סוגים של עיצובים שניתן לערוך ולסגנן לכבוד החתונה. חלקם עשויים להיות שמרניים במיוחד אולם מה שמאפיין חתונות לאחרונה ומה שצפוי להתפרע אפילו מעבר לכך בשנת 2023 הוא קונספט צבעוני במיוחד: פרחים צבעוניים על השולחנות ומסביב לחופה, מזרקות מפתיעות מסביב לחופה המופעלות בסיום הטקס עם מים המרקדים על בריכות מוארות, נורות צבעוניות המעטרות גני אירועים ושטחי טבע נהדרים, מגוון בגדים ומצעי תפאורה מיוחדים שיוסיפו לאווירה ועוד. 

טרנד עוגות לחתונה

עוגות מושקעות בטירוף:

הרמה עולה בכל אספקט של החתונה ככל שעוברות השנים. עוגות החתונה כיום הרבה יותר יצירתיות, יקרות ומושקעות מאיי פעם. כמעט ולא תראו בחתונה עוגת קומות קלאסית היום וכי סביר להניח שתמצאו עוגות קוליות בטירוף, במגוון סוגים וסגנונות עיצוב שיהפכו את האמרה "אין אין אין חגיגה בלי בלי בלי בלי עוגה" לאנדר סטייטמנט. 

לסיכום; שנת 2023 הבאה עלינו לטובה הולכת להציג לנו מגוון רחב מאוד של טרנדים מדליקים הקשורים לכל אספקט באירוע. אין ספק כי העולם מתקדם ומשתנה במהירות, הן מבחינת הטכנולוגיות המעטרות את אולמות האירועים והן מבחינת אפשרויות העיצוב, הביגוד, האוכל ועוד. רוצים ללמוד עוד על טרנדים מדליקים לשנה הקרובה באולם החתונות? קראו מידע נוסף באתר שלנו!

5/5 - (31 votes)
אהבתם את הכתבה? שתפו את החברים!
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn
כותבת המאמר : דנה כהן
כותבת המאמר : דנה כהן

מאמר זה נכתב באהבה רבה על ידי דנה כהן המנהלת את צוות האתר, מתוך מטרה להנגיש מידע איכותי לזוגות מאורסים. המאמרים נכתבים מהידע האישי והניסיון שלנו ושל עשרות זוגות מאורסים שעברו דרכנו. רוצים שנכתוב על נושא ספציפי? יש לכם שאלה? פנו אליו ונשמח לעזור!

טרנדים לחתונות בשנת 2023
תוכן העניינים
מצאנו לכם DJ
DJ לביא שטרן
פוסטים נוספים בנושא