הדרכת כלות: מה זה ומה באמת עושים שם?

כל אישה העומדת בפני חתונה מתרגשת לקראת המאורע המשמח ואחד האלמנטים היותר מרגשים לקראת החתונה החלומית היא הדרכה לכלה הנרגשת. לא מדובר בהדרכה כבדה ומסורבלת, אלא במסע מופלא של פרפרים בבטן שהולך להעניק לכלה טיפים לחיי זוגיות מושלמים ומלאים באושר והרי שכולנו חולמים על חיי זוגיות מאושרת. אנחנו מאושרים לקחת חלק במסע שלך לקראת חיים חדשים. היכנסו כדי לקרוא על ההדרכה שהולכת להפוך לך את החיים להרבה יותר טובים.

הדרכת כלות לזוגיות טובה ומאושרת

בכל שנה מתחתנים אלפי זוגות בישראל כאשר התהליך הפורמלי הוא שעל הכלה לעבור הדרכה נעימה ומרתקת על חיי הזוגיות. את ההדרכה עוברת הכלה בלבד ללא החתן ובה היא לומדת על זוגיות, טהרה, הלכות בתורה, יחסי אישות ועוד. בתום ההדרכה הכלה תקבל אישור על כך שעברה את המסע המרגש לקראת חייה החדשים ואישור זה יוצג לרבנות. המטרה של הדרכה זו היא להעניק הכוונה לחיים החדשים ולא לתת הנחיות לגבי איך לחיות אותם. כל כלה לוקחת את ההדרכה לכיוון שלה, עם יישום התובנות ברמה האישית לאיכות חיים טובה יותר. 

האם יש כמה סוגים של הדרכות לכלות?

אכן ישנם כמה סוגים של הדרכת כלות והם נחלקים על סמך זרמי היהדות השונים כמו הדרכת כלה רפורמית, הדרכת כלה חרדית, הדרכת כלה בסגנון דתי לאומי או כל סגנון אחר הקשור ליהדות. ההדרכות מכוונות לנושאי ההלכה בשילוב של הכוונות עדינות ורגישות בנושא הזוגיות, המיניות ביהדות והאהבה, תכנון הקמת משפחה, תכנון העתיד ועוד אלמנטים רלוונטיים לחיי הזוגיות. ההדרכות לא נמשות הרבה זמן, הן לרוב חד פעמיות ומתקיימות על פני פגישה אחת בלבד. אם ההדרכות נמשכות ליותר ממפגש אחד הן לרוב נערכות גם בקבוצות קטנות של כמה כלות ביחד.

האם ההדרכה יכולה להיות פרטית בלבד?

אפשר כמובן לבדוק אופציה להדרכה פרטית אך דעי כי ישנן כלות השומרות על קשר עם מדריכת הכלות גם לאחר החתונה. זוהי לא חובה, ואת יכולה בהחלט לבחור אם לעשות זאת או לא. ההדרכה לא עולה לכלה דבר, היא חלק מהמצווה היהודית וההלכה. אם הכלה מחליטה שהיא מעוניינת להעניק תגמול כספי היא תוכל להחליט להיכן לתרום את כספה, נתון לבחירה כמובן. 

האם יש הדרכות נוספות לאחר החתונה?

נכון שההדרכה לפני החתונה אינה עולה כסף, אך אם הכלה מעוניינת אפשר לרכוש הדרכות בתשלום לאחר החתונה על מנת לקבל כלים ליישום בחיי הזוגיות החדשים. אחרי הכל, זוגיות היא לא דבר של מה בכך ועל מנת לתחזק אותה צריך לעיתים לקבל הכוונה חיצונית. תחזוק הזוגיות, הנישואין והאהבה הוא דבר שאפשר בהחלט לעשות באמצעות הכוונה בהדרכות. אתר wedding event הוא מאתרי ארגון החתונה הגדולים בישראל ומעניק שפע של מידע עדכני ואיכותי עבור מגוון הספקים הקשורים לחתונה החל מהדרכת הכלות ועד לספקי החתונה השונים לאירוע מושלם. היכנסו כבר עכשיו למידע עדכני, מונגש ואיכותי.

אנא דרגו את המידע
אהבתם את הכתבה? שתפו את החברים!
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn
כותבת המאמר : דנה כהן
כותבת המאמר : דנה כהן

מאמר זה נכתב באהבה רבה על ידי דנה כהן המנהלת את צוות האתר, מתוך מטרה להנגיש מידע איכותי לזוגות מאורסים. המאמרים נכתבים מהידע האישי והניסיון שלנו ושל עשרות זוגות מאורסים שעברו דרכנו. רוצים שנכתוב על נושא ספציפי? יש לכם שאלה? פנו אליו ונשמח לעזור!

הדרכת כלות
תוכן העניינים
מצאנו לכם DJ
DJ לביא שטרן
פוסטים נוספים בנושא