חתונה אזרחית בדובאי – המדריך מלא

דובאי היא כבר מזמן לא רק יעד תיירות נכסף אם כי לוקיישן נפלא עבור חתונות אזרחיות עם אופציות לטקס חתונה חלומי. למתעניינים בחתונה אזרחית, חתונה אזרחית בעיר המבוקשת דובאי היא ללא ספק רעיון נפלא וגם מבוקש מאד בשנים האחרונות. לאחר הטקס תוכלו גם לשלב ירח דבש בעיר המבוקשת בעולם. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על חתונה אזרחית מהחלומות בדובאי.

חתונה אזרחית בדובאי – לפעמים חלומות באמת מתגשמים

דובאי היא ללא ספק עיר שפורשת בפניכם את כל הטוב שבעולם. בתי מלון מפוארים, מרכזי קניות מרהיבים, מסעדות באיכות קולינרית ללא דופי וטיולים מדבריים פראיים ומרגשים. בתוך כל אינסוף האפשרויות המופלאות הללו העיר גם מאפשרת חתונה אזרחית למתעניינים בכך לרקע התרבות המגוונת וכפי שאתם מתכננים ממש כמו בארץ, אך באופן אזרחי. חתונה אזרחית בדובאי היא לא דבר של מה בכך. כפי שאתם מתכננים ומפיקים חתונה בארץ, גם בדובאי חשוב לתכנן את החתונה. ההבדל המהותי הוא האווירה הקסומה שקשה למצוא בכל מקום ואכן נמצאת אך ורק בדובאי. 

איך מתכננים חתונה אזרחית באיחוד האמירויות?

רגע לפני שנדבר על השכרת אולם אירועים או בחירת הצלם לחתונה חשוב שתדעו שהנישואים האזרחיים בדובאי מאפשרים לכם לקבל תעודה חוקית המוכרת על ידי מוסדות ציבוריים והממשלה. אפשר לערוך את החתונה בכל חלק שתבחרו באיחוד האמירויות בו יש אישור לביצוע נישואים אזרחיים. אם תרצו, תוכלו לשלב גם אלמנטים מהדת היהודית יחד עם הנישואים האזרחיים, כל אחד ואמונתו, למען האווירה והרוחניות שבדבר. 

למה כולם בוחרים להתחתן בדובאי?

טקס חתונה אזרחי בדובאי מאופיין לפני הכל בטקס המחייב משפטית על מנת שתוכלו ליהנות מהזכויות שלכם בתור זוג נשוי. לאחר החתונה בדובאי חשוב שתירשמו במשרד הפנים בישראל על מנת שתוכלו להיות מוכרים כזוג נשוי. לא מעט אנשים בוחרים להתחתן בדובאי בשל הגמישות בטקסים, הלוקיישנים המרהיבים והאווירה היוקרתית. אווירת היוקרה ללא ספק מוסיפה אלמנט מרשים. חשוב אם כן לבחור היטב את הלוקיישן, צלם איכותי שיתעד את הזיכרונות המופלאים מהחתונה וכמובן דיג'יי לחתונה ברמה גבוהה שיוסיף את האווירה שלו לאירוע, כי ללא מוזיקה שתכניס רוח שמחה לאירוע יהיה קשה להרים את החתונה. הרבה מעבר לכל מה שתואר כאן, דובאי אינה יקרה יחסית ללוקיישנים אחרים ועולה באיכותה הקסומה עבור חתונה מרהיבה. 

האם כדאי לערוך טקס בבית המשפט בלבד?

כמובן שאם אתם מעוניינים בטקס צנוע בבית המשפט תוכלו לעשות זאת וליהנות מתקציב גדול יותר בירח דבש מפנק בעיר המבוקשת בעולם. יחד עם זאת, בעלויות הקיימות כיום בדובאי תוכלו לערוך חתונה צנועה ואינטימית וגם להשאיר תקציב לירח דבש. עם לוקיישן מושלם, אלמנטים קסומים ואווירת יוקרה כמו בדובאי יהיה חבל לפספס את החתונה המושלמת שתמיד חלמתם עליה. היכנסו כבר עכשיו לאתר wedding event המביא לכם את כל המידע העדכני לחתונה המושלמת החל מעשרות ספקים, ועד לארגון החתונה עד הפרטים הקטנים. 

אנא דרגו את המידע
אהבתם את הכתבה? שתפו את החברים!
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn
כותבת המאמר : דנה כהן
כותבת המאמר : דנה כהן

מאמר זה נכתב באהבה רבה על ידי דנה כהן המנהלת את צוות האתר, מתוך מטרה להנגיש מידע איכותי לזוגות מאורסים. המאמרים נכתבים מהידע האישי והניסיון שלנו ושל עשרות זוגות מאורסים שעברו דרכנו. רוצים שנכתוב על נושא ספציפי? יש לכם שאלה? פנו אליו ונשמח לעזור!

חתונה אזרחית בדובאי
תוכן העניינים
מצאנו לכם DJ
DJ לביא שטרן
פוסטים נוספים בנושא