חתונה אזרחית בפראג

פראג, עם הארכיטקטורה המדהימה, הרחובות המרוצפים הרומנטיים וההיסטוריה העשירה שלה, הפכה ליעד קסום לזוגות שמעוניינים בחתונה מהאגדות. האווירה מסבירת הפנים של העיר גם הופכת אותה למושלמת עבור טקס חתונה אזרחי. אז איך בדיוק מארגנים את החתונה האזרחית החלומית שלכם בפראג? אנו ב-Wedding Event מגשימים לכם את החלום לחתונה המושלמת.

מהי חתונה אזרחית?

לפני שנעמיק בפרטי התכנון, חשוב להבין מהי חתונה אזרחית. חתונה אזרחית היא טקס לא דתי בראשותו של ראש עיר או אדם שאינו דתי. בצ'כיה, טקסים אלה מתקיימים בדרך כלל בבתי עירייה או במקומות ייעודיים אחרים ומתקיימים בצ'כית, למרות ששירותי תרגום זמינים בדרך כלל.

הצעד הראשון שלכם לאחר שאתם כבר יודעים שחתונה אזרחית זה מה שאם רוצים הוא לבחור תאריך. יש לעשות זאת מוקדם ככל האפשר מכיוון שהמקומות הפופולריים נתפסים מאד מהר. קחו בחשבון שמזג האוויר של פראג יכול להיות קריר למדי מסוף הסתיו ועד תחילת האביב, אז תכננו בהתאם כמובן.

לאחר מכן, תצטרכו להחליט על מקום החתונה. פראג מציעה שפע של מקומות רומנטיים וקסומים. בית העירייה הישן מציע סביבה היסטורית קלאסית, גני הבארוק היפים ביותר בפראג מושלמים למי שמחפש טקס רומנטי ועוד שפע של מקומות שכדאי ללמוד אותם וללכת לראות אותם. זכרו להזמין את המקום שלכם זמן רב מראש.

חתונה אזרחית בפראג

יש גם בירוקרטיה 

ארגון חתונה אזרחית בפראג כרוך במילוי דרישות משפטיות ובירוקרטיות מסוימות. שני הצדדים חייבים להיות מעל גיל 18 ולפחות אדם אחד צריך להיות בעל מעמד תושבות בצ'כיה. תצטרכו להגיש טופס בקשה מלא, יחד עם מסמכים נחוצים אחרים כמו תעודות לידה, דרכונים והוכחה לכשירות משפטית להינשא. 

מומלץ לפנות לייעוץ משפטי מקומי כדי לוודא שכל הניירת תקינה וזה גם המקום כן לדעת את מי לשכור לצורך התהליך, ולקבל את ההמלצות הראויות.

הטקס וקבלת הפנים הם קסם בפני עצמם

הטקס האזרחי עצמו הוא אירוע יפהפה שנמשך בדרך כלל עד שלושים דקות. המנחה ינהל את הטקס בצ'כית, אבל אם אינכם דוברים את השפה אפשר בהחלט לדאוג לכך שיהיה מתורגמן בטקס. באופן מסורתי, הטקס כולל החלפת טבעות ומסתיים בנשיקה, ולאחר מכן חתימה על תעודת הנישואין. ניתן להתאים את הטקס גם להעדפות האישיות שלכם, להחלפת נדרים, ולמעשה לכל מה שתבקשו שיהיה בטקס.

לאחר הטקס תתקיים קבלת פנים מרגשת. פראג היא מיקום מושלם לקבלת פנים קסומה וגם לאירוע עצמו ועם רעיונות מדהימים ויצירתיים עבור כל האירוע. החל מקבלת פנים מפוארת באחד מהארמונות ההיסטוריים של פראג ועד למפגש אינטימי בפאב צ'כי מסורתי, האפשרויות שלכם רבות ומגוונות. ישנן גם אפשרויות קייטרינג בשפע, עם קייטרינג מקומי אותנטי, מטבח צ'כי מסורתי ולצד מאכלים בינלאומיים, תוכלו ליצור אירוע שפשוט ישאיר לכם ולאורחים שלכם טעם של עוד. 

ארגון חתונה מקצועי – מגשימים לכם חלום

כשמדובר על חתונת החלומות שלכם אל תתפשרו. באתר ארגון החתונות שלנו wedding event יהיה לכם את המידע המלא ואת הכוונה המקצועית הראויה. כאשר מדובר על ארגון חתונה חשוב שתשכרו את אנשי המקצוע הטובים ביותר. כאשר יש מי שמלווה אתכם לאורך כל התהליך אין שום סיבה שתרגישו את העומס והלחץ בארגון האירוע. 

מה הכי חשוב לדעת בתכנון החתונה?

חשוב שתהיה לכם, או לאנשי המקצוע המתכננים את האירוע היכולת לשכור צלם חתונות מקצועי לתיעוד היום המרגש שידע באמת לגעת בנקודות הנכונות, לצלם מהזוויות המתאימות ואת הרגעים המרגשים ביותר. ללכוד את הנופים הציוריים של פראג המעניקים רקע מדהים לתמונות חתונה ויצירתיות חדה מספיק כדי להעביר את הקסם של העיר באלבום החתונה שלכם. 

כדי להפוך את יום החתונה שלכם לבלתי נשכח אפילו יותר, אולי כדאי לשלב כמה מסורות מקומיות. מנהגי החתונה הצ'כיים הם רבים ויכולים להוסיף קסם מקומי מופלא לחגיגה שלכם. לדוגמה, לאחר הטקס, לעתים קרובות נשואים צ'כיים שוברים צלחת כדי להביא מזל, והחתן יכול לשאת את הכלה אל מעבר לסף כאשר הזוג המאושר נכנסים למקום קבלת הפנים. גם כאן, צלם מגנטים בהחלט יוכל להביא לזיכרונות מתוקים מהרגע ויש לקחת זאת בחשבון.

שלבו קצת מוזיקה צ'כית מסורתית באירוע. די ג׳יי לחתונה שידע להשמיע פולקה ומנגינות עממיות בהחלט יביא לאירוע מרגש חי ושמח, או רביעיית מיתרים חיה כדי להוסיף אווירה מקומית ואותנטית.

מבחינת האוכל, תמיד טוב להעניק לאורחים את החוויה המלאה ולדאוג לקולינריה מקומית איכותית. שלבו לא רק מאכלים מקומיים אלא דאגו גם למאכלים שאתם והאורחים רגילים אליהם. אחרי הכל, טעם של עוד הוא גם זיכרון מתוק שנשאר מכל אירוע ואירוע.

חתונה אזרחית בפראג

היכן לנים האורחים המגיעים לחתונה בפראג?

פראג מתגאה בשפע של אפשרויות לינה שיתאימו לכל התקציבים, החל ממלונות יוקרה ועד בתי הארחה מקסימים. חשוב שמקום הלינה לאורחים המגיעים מחו"ל או מחוץ לפראג עצמה יהיו קרובים אל אותם אולמות אירועים בהם מתקיימת החתונה. זוהי לא רק מחשבה עמוקה שמראה על אכפתיות מתחשבת, אלא גם פשוט אופציה נוחה יותר לסידורים לוגיסטיים שגם חוסכת בעלויות הסעה אל המקום.

רגע לפני החיים המשותפים שלכם, תנו לנו להתרגש אתכם

חתונה אזרחית בפראג יכולה להיראות משימה לא פשוטה, אבל היא משימה ששווה כל שניה שאתם משקיעים בה. מדובר בחגיגה ייחודית ובלתי נשכחת באחת הערים היפות בעולם. 

עם תכנון קפדני, תשומת לב לפרטים הבירוקרטיים וארגון האירוע אל מול הנופים הקסומים, החתונה שלכם בפראג יכולה להיות מסע חלומי שמתגשם. ההיסטוריה העשירה של העיר, הנופים היפים והאווירה הקסומה הופכים אותה ליעד הרומנטי ביותר עבורכם. 

כאשר אתם מלווים באנשים הנכונים, אין שום סיבה שלא תצליחו להקים את האירוע המושלם ביותר לתחילת חייכם המשותפים ובאהבה קסומה כראוי לכם. אחרי הכל, ארגון חתונה הוא לא דבר של מה בכך ויש בארגון זה פרמטרים חשובים ומהותיים מאד שיש לשלב בהם את אנשי המקצוע המתאימים שיהיו חלק מהחוויה המרגשת. אנו ב-Wedding Event נשמח כל מה שצריך לאירוע המושלם.

אנא דרגו את המידע
אהבתם את הכתבה? שתפו את החברים!
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn
כותבת המאמר : דנה כהן
כותבת המאמר : דנה כהן

מאמר זה נכתב באהבה רבה על ידי דנה כהן המנהלת את צוות האתר, מתוך מטרה להנגיש מידע איכותי לזוגות מאורסים. המאמרים נכתבים מהידע האישי והניסיון שלנו ושל עשרות זוגות מאורסים שעברו דרכנו. רוצים שנכתוב על נושא ספציפי? יש לכם שאלה? פנו אליו ונשמח לעזור!

חתונה אזרחית בפראג
תוכן העניינים
מצאנו לכם DJ
DJ לביא שטרן
פוסטים נוספים בנושא