חתונה אזרחית ביוון

יוון היא יעד חלומי בנופים מופלאים. הים הכחול המבריק, הבנייה המיוחדת עם ההיסטוריה העשירה והתרבות התוססת שלה, אין זה פלא שיוון התגלתה כבחירה מובילה עבור חתונות, חופשות, וכמובן במיוחד חתונות אזרחיות. בין אם אתם מדמיינים להחליף נדרים מול תכלת הים המופלא ברקע, או בלב אתונה ההומה, ארגון חתונה אזרחית ביוון הוא מסע משלו, ומסע מרגש וקסום. 

מה צריך כדי לארגן חתונה אזרחית ביוון

חתונות אזרחיות מוכרות כחוק ביוון ומציעות חלופה למבקשים להתחתן חתונה אזרחית. כדי לערוך חתונה אזרחית ביוון יש כמה דרישות שעליכם לעמוד בהן. כתושבי חוץ, תצטרכו לספק מסמכים מסוימים, כולל תעודות לידה, דרכונים תקפים והוכחה לכך שאתם רשאים להינשא. למשל, אם הייתם נשואים בעבר, תצטרכו גם תעודת גירושין או תעודת פטירה. יש לתרגם את כל המסמכים ליוונית ולהעבירם באפוסטיל בארץ הולדתכם.

לאחר שטיפלתם בניירת, תוכלו להגיש בקשה לרישיון נישואין בבית העירייה המקומי או במשרד ראש העיר שבו תרצה להתחתן. התהליך יכול להימשך עד שבוע, אז תכננו בהתאם כמובן.

איך לבחור את המיקום המושלם לחתונה?

יוון מוזכרת באינספור סיטואציות רומנטיות לחתונה. ולכן היא מושלמת עבור חתונה אזרחי. איים שטופי שמש כמו סנטוריני ומיקונוס ועד לערים היסטוריות כמו אתונה וסלוניקי, האפשרויות שלכם הן אינסופיות. 

אם בחרתם להתחתן בתוך אולם אירועים ללא ספק תוכלו לעצב אותו בסגנון יווני אותנטי שיגרום לכולם להרגיש את החוויה המקומית. אם אתם חולמים על חתונה על החוף, קחו בחשבון את האיים כרתים או קורפו. עבור חובבי היסטוריה, האתרים העתיקים באתונה או אולימפיה יוצרים רקע מדהים. הרעיון הוא לבחור מקום שמשתלב עם האהבה שלכם לנוף, למיקום, וכמובן לאהבה האמיתית עמה אתם מתחתנים וכאשר הכל משתלב כמו פאזל, נוצרת חתונה מושלמת.

חתונה אזרחית ביוון

מה צריך כדי לארגן חתונה מדהימה?

אם אתם מתכננים חתונה שבאמת תהיה מאורגנת מההתחלה ועד הסוף ותהיה מושלמת, חשוב שתשכרו מתכנן חתונות או תסתייעו באנשי מקצוע לארגון החתונה. אנו בחברת wedding event בעלי ותק וניסיון רב בתחום ויכולים לייעל משמעותית את תהליך התכנון שלכם בארגון החתונה עם המידע המדויק והנרחב על אנשי מקצוע, מיקום, אולמות אירועים וספקים מקצועיים ברמה גבוהה. 

תמיד חשוב גם להיות מלווים באנשים מקומיים שיודעים את הבירוקרטיה, השפה והספקים המקומיים הטובים ביותר של יוון. 

חשוב לארגן לינה נוחה לאורחים שלכם, רצוי ליד מקום החתונה. זו גם מחווה שמראה אהבה לאנשים שאתם מזמינים לחתונה, לספק מקום לינה נוח. סוכן נסיעות או חברה המתכננת חתונות יכולים לעזור בתיאום נסיעות ומקומות לינה קבוצתיים. מעבר לכך, חשוב לשים לב לפרמטרים חשובים נוספים:

  • חתונה עם אווירה

התרבות היוונית שופעת במסורת, ושילוב של כמה מהמנהגים הללו יכול להפוך את החתונה שלכם לייחודית. לדוגמה, טקס סטפאנה (כתרים) המסמל את האחדות של שני האנשים הבאים להעיד על אהבתם מול כל היקום. תוכלו גם לשלב מוזיקה וריקוד יווני, ולשמח את האורחים בארוחה יוונית מלאה בקולינריה אותנטית.

  • אנשי מקצוע שעושים את האירוע

כדי להגשים את החלום שלכם תצטרכו לדאוג לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר. צלמים לחתונה בעלי מוניטין איכותי, פרחים מעוצבים ברמה גבוהה, די ג׳יי מומלץ וכמובן לקבל את מלוא הביקורות הרלוונטיות כדי לקבל אינדיקציה מלאה. 

  • וודאו הגעה

כמובן שאנחנו לא אומרים שאתם צריכים כעת לקחת את הטלפון ולהתקשר בעצמכם לכל אורח ואורח. בדיוק לשם כך חשוב שתשכרו צוות שעושה זאת. כאן נכנסת לתמונה חברה שמארגנת אירועים וחתונות ומבטיחה שהכל יתנהל בצורה חלקה ותזכו ליהנות מהיום המיוחד שלכם ללא דאגות.

  • הכנסו לאווירה רגע לפני האירוע

לדאוג לאווירה הנכונה לפני האירוע יכול להיות פרויקט לא פשוט, אך כאמור, אין שום סיבה שתעשו זאת לבד. דאגו לסיורים לאתרים היסטוריים, למפגשי טעימות יין בכרמים מקומיים, או שייט בסירות סביב איים ציוריים. פעילויות אלו יכולות לתת לאורחים שלכם הזדמנות להתחבר ולחקור את היופי היווני לפני הטקס וגם להכיר את המשפחה המורחבת, ואת החברים. 

  • הטקס וקבלת הפנים

חתונה אזרחית יוונית מורכבת בדרך כלל מהחלפת נדרים וטבעות, ולאחר מכן חתימה על חוזה הנישואין על ידי בני הזוג והעדים. בדרך כלל אנשי עירייה או ראש העיר עצמו מנהלים את הטקס ביוונית, וזה הרגע גם לדעת שעליכם לשכור מתרגם לאירוע. קבלת הפנים יכולה להיות רשמית או לא רשמית כפי שאתם תעדיפו. דאגו לכלול אלמנטים יווניים בתפריט, בעיצוב ובכלל באווירה. קולינריה יוונית אותנטית באוכל, ביין, וכמובן גם מוזיקה יוונית מסורתית. דאגו גם שיהיה צלם מגנטים שיתעד וישאיר מזכרות קסומות לאורחים. 

  • קצת בירוקרטיה

לאחר החתונה, וודאו שהנישואים נרשמים במשרד הרשם היווני המקומי תוך 40 יום. אי ביצוע הרשמה יביא לכך שהנישואין ייחשבו כבטלים. אם אתם מסתמכים על חברה המארגנת לכם את כל האירוע, דאגו שזו מבצעת את הרישום. 

חתונה אזרחית ביוון

ירח דבש לחיים משותפים מתוקים

החלק הטוב ביותר בחתונה אזרחית ביוון הוא שאתם כבר במיקום אידילי לירח דבש. בין אם תחליטו לטייל באיים או להישאר במקום אחד, יוון מציעה שפע של חוויות לזוגות טריים. לחבק את השמש באחד מהחופים המדהימים, לגלות את ההיסטוריה העתיקה, לטעום מאכלים בעלי שם עולמי, או ליהנות מיין שישמח את לבבכם. ביוון יש את הכל מהכל. 

ארגון חתונה אזרחית ביוון דורש תכנון קפדני ותשומת לב לפרטים, אבל התוצאה שווה את המאמץ. שילוב קסום של תרבות, היסטוריה ויופי טבעי. יוון מספקת את הרקע המושלם להתחיל פרק חדש בחייכם המשותפים. כאשר אתם יוצאים למסע הזה, לא רק תחוו את השמחה של טקס אישי ואינטימי, אלא גם ישאר לכם זיכרון לכל החיים בתוך הקסם והרומנטיקה של יוון הקסומה.

חברה העוסקת בארגון חתונות לה וותק, נסיון ושירות אדיב וסבלני יכולה להפוך את כל האירוע לחוויה נעימה ומרגשת. בין התרבות העשירה והנופים המדהימים של יוון תצרו חגיגה ייחודית הרוקמת מחדש את סיפור האהבה שלכם, ועמה תצרו חיים חדשים, מרגשים ומלאי אהבה.

5/5 - (7 votes)
אהבתם את הכתבה? שתפו את החברים!
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn
כותבת המאמר : דנה כהן
כותבת המאמר : דנה כהן

מאמר זה נכתב באהבה רבה על ידי דנה כהן המנהלת את צוות האתר, מתוך מטרה להנגיש מידע איכותי לזוגות מאורסים. המאמרים נכתבים מהידע האישי והניסיון שלנו ושל עשרות זוגות מאורסים שעברו דרכנו. רוצים שנכתוב על נושא ספציפי? יש לכם שאלה? פנו אליו ונשמח לעזור!

חתונה אזרחית ביוון
תוכן העניינים
מצאנו לכם DJ
DJ לביא שטרן
פוסטים נוספים בנושא