חתונה אזרחית בקפריסין

היעד הגיאוגרפי עם השמש האינסופית, החופים המדהימים וההיסטוריה הכובשת לא בכדי הפך להיות הכי פופולרי לחתונות בפרט, ולחופשה בכלל. קפריסין היא יעד אידיאלי לחתונה אזרחית רומנטית. התהליך לארגון חתונה אזרחית בקפריסין הוא פשוט, ומאפשר לזוגות להתמקד בתכנון היום המושלם שלהם שיוביל  לחיים משותפים ומלאי קסם ביחד. מיד תגלו איך תוכלו לבצע חתונה אזרחית בקפריסין, וליהנות  מאירוע של פעם בחיים. 

לבחור את המיקום המושלם

קפריסין מציעה מגוון רחב של מקומות קסומים לחתונה אזרחית. ממלונות על חוף הים ועד לאחוזות כרמים ואתרים היסטוריים, האפשרויות הן בשפע. לימסול, פאפוס, לרנקה וניקוסיה כל אחת מהן מציעה ופורשת את הקסם שלה למול אהבתכם הנצחית. 

חשוב שתקחו את הזמן כדי לחקור את המיקומים האלו, ולמצוא את הנקודה המרגשת שתהיה מושלמת לחתונה שלכם. 

מה צריך לדעת כדי לערוך חתונה אזרחית בקפריסין

כדי לערוך חתונה אזרחית בקפריסין, עליכם לעמוד בדרישות החוק הספציפיות. המסמכים הדרושים כוללים דרכונים, תעודות לידה, הוכחת מצב משפחתי, ואם רלוונטי, תעודת גירושין או תעודת פטירה של בן זוג קודם. יש לתרגם את כל המסמכים לאנגלית או ליוונית ולאשרם בחותמת אפוסטיל.

עם הגעתכם לקפריסין, תצטרכו להגיש 'הודעת נישואין' לרשות המקומית בה אתם מקיימים את החתונה. לאחר תקופת המתנה של כ15 יום, החתונה יכולה להתקיים. עם זאת, ניתן לקצר את תקופת המתנה זו עד לשלושה ימים על ידי תשלום דמי שירות מזורז.

זה חשוב להעסיק מתכנן חתונות מקומי שמכיר את התהליכים הבירוקרטיים, המקומות הטובים ביותר, הספקים המקומיים והמנהגים התרבותיים. אנשי המקצוע בתחום המקומיים יחסכו לכם זמן, יפחיתו מתח ויבטיחו שהכל יתנהל בצורה חלקה. יתר על כן, הם יספקו הנחיות לגבי העונה הטובה ביותר לקיום החתונה שלכם. העונה הטובה ביותר היא בדרך כלל בין אפריל לאוקטובר, כאשר מזג האוויר אמין ונוח.

חתונה אזרחית בקפריסין

מהם האלמנטים החשובים ביותר בארגון חתונה?

חתונות קפריסאיות ידועות ביופיין ובאלגנטיות שלהן. לאחר שבחרתם את המקום שלכם, החליטו על נושא שיבליט את היופי הטבעי של קפריסין. נושאים הקשורים לחוף, לאלגנטיות, לכרמים או לקסם ההיסטורי של קפריסין. 

חתונה בקפריסין לא תהיה שלמה ללא חגיגה קולינרית של המטבח הקפריסאי המסורתי. העניקו לאורחים שלכם את החוויה הקולינרית הקסומה המקומית של קפריסין, לצד מגוון סלטים ים תיכוניים, פירות ים ופירות עסיסיים וצבעוניים. 

תוכלו לשכור די ג'יי מקומי או להקה מקומית לריקודים קפריסאיים מסורתיים ולשלב אותם בתוך תכנית הבידור בחתונה. כך תעניקו חוויה ייחודית במיוחד לאורחים וגם לעצמכם. 

איפה מצטלמים בקפריסין?

הרגעים הקסומים ביותר בחתונה שלכם, חשוב שיהיו מתועדים. הזמינו צלם מקצועי שמכיר את המיקומים המדהימים ביותר לקפריסין לצילום לחתונה. חשבו על מקומות בהם ישנם אתרי תיירות עתיקים, או חופי ים אקזוטיים. 

מעבר לכך, צלמים לחתונה חייבים להיות צלמים המתמחים בכך. צילום החתונה עצמה יכול להיות מיוחד ומקומי. עם הטכנולוגיה החדשנית של היום אפשר לדאוג לצילומים מסוגננים וייחודיים באמצעות צלמי סטילס, ווידאו וגם לשלב צילומי רחפן. 

מה הכי חשוב לדעת?

יש לא מעט פרמטרים משמעותיים כאשר מדובר על ארגון חתונה, וחשוב שתשימו לב למרכזיים שבהם:

  • לינת האורחים

חשוב שתוודאו שלאורחים שלכם יש מקום נוח לשהות באירוע וליהנות בו. מקום שהוא בהתאם כמובן לתקציב שלכם. אם מדובר בחתונה המתקיימת מאד רחוק ממקום המגורים, תוכלו לארגן השכרת וילות או חדרי לינה ברמה נאותה. הקפידו לעשות זאת מבעוד מועד על מנת לקבל את העסקאות הטובות ביותר עבורכם. 

  • ווידוא הגעה

בעידן הדיגיטלי, גם להזמנות חתונה פיזיות וגם אלקטרוניות יש את הקסם והייחודיות שלהן. בהתחשב ביעד, הזמנות אלקטרוניות עשויות להיות נוחות ומהירות יותר עבור האורחים שלכם. תוך כך, אלו יכולות לאפשר לאורחים לאשר את נוכחותם באופן מיידי. בנוסף, האופציה הזאת תאפשר לכם לסיים את רשימת האורחים ולארגן את שירותי הישיבה הדרושים בהתאם במהירות ובנגישות.

  • לבוש חתונה

הלבוש של החתן והכלה צריך להתאים לנושא הנבחר ולמזג האוויר החם של קפריסין. בדים קלים ומאווררים כגון שיפון, משי או פשתן מומלצים הן לנוחות והן לאלגנטיות. עבור חתונות על החוף, כלות יכולות לבחור בלבוש פחות מסורתי, כמו שמלה פשוטה גולשת ורגליים יחפות, בעוד שהחתנים יכולים לבחור חליפות קלילות שלא יכבידו עליהם במהלך האירוע.

חתונה אזרחית בקפריסין

טקס החתונה וקבלת הפנים

טקס החתונה האזרחי בקפריסין נערך באנגלית ואורך כעשר עד חמש עשרה דקות. אתם יכולים לבחור להתאים אישית את הטקס שלכם על ידי כתיבת נדרים אישיים מרגשים, או הכללת טקסים סמליים, כגון טקסי חול או נרות.

קבלת הפנים, להבדיל מחתונה בישראל, היא לאחר טקס החתונה. כך שאם אתם בוחרים אולם אירועים חשוב שתכללו בו גם מקום לקבלת פנים. קבלת הפנים היא חגיגה שמחה ומרגשת של האיחוד שלכם. מהריקוד הראשון ועד לחיתוך העוגה והשלכת הזר המסורתית, כל רגע צריך לשקף את האישיות והאהבה הטהורה והקדושה שלכם זה לזו.

חשוב להודות לאורחים. הודו לאורחים שלכם עם מזכרות חתונה ייחודיות המייצגות את קפריסין לשימור החוויה והזכרונות. יין קפריסאי, שמן זית או ממתקים מסורתיים. הוקרה מסוג זה יכולה לא רק לשמש כזיכרון עם טעם של עוד, אלא גם הערכה ואהבה כלפי האורחים שלכם. 

שומרים על הסביבה

מכיוון שתודעה סביבתית חשובה יותר ויותר, ייתכן שתרצו להפחית את הנזק הסביבתי באמצעות שימוש בחומרי גלם איכותיים. בחרו בעיצוב ידידותי לסביבה, מזעור פסולת ובחירה באוכל ופרחים ממקורות מקומיים.

כנשואים טריים בקפריסין, נצלו את מיקומכם ותיהנו מירח דבש קסום במיוחד. חקרו את המיקומים המקסימים של האי, אתרי הדרך ההיסטוריים והחופים היפים שכולם חולמים עליהם.

חשוב שיהיה לכם על מי לסמוך

חתונה אזרחית בקפריסין היא לא רק טקס אלא חוויה כזו המשלבת אהבה, חגיגה ויופי ללא תחרות של הים התיכון. על ידי תשומת לב לכל פרט ושילוב טעימה מהתרבות והמסורת המקומית, תוכלו ליצור לכם ולאורחים שלכם יום בלתי נשכח. 

אנו בחברת  wedding event מתמחים בארגון חתונות ומבטיחים לכם את כל המידע המקצועי וההכוונה כדי שתהיה לכם חתונה מהסרטים. עם ארגון מוקפד והאנשים הנכונים המלווים אתכם, החתונה שלכם תהיה אירוע שאף אחד לא ישכח. אירוע שיסמן את תחילת דרככם כזוג נשוי בצורה היפה והקסומה ביותר.

4.9/5 - (10 votes)
אהבתם את הכתבה? שתפו את החברים!
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn
כותבת המאמר : דנה כהן
כותבת המאמר : דנה כהן

מאמר זה נכתב באהבה רבה על ידי דנה כהן המנהלת את צוות האתר, מתוך מטרה להנגיש מידע איכותי לזוגות מאורסים. המאמרים נכתבים מהידע האישי והניסיון שלנו ושל עשרות זוגות מאורסים שעברו דרכנו. רוצים שנכתוב על נושא ספציפי? יש לכם שאלה? פנו אליו ונשמח לעזור!

חתונה אזרחית בקפריסין
תוכן העניינים
מצאנו לכם DJ
DJ לביא שטרן
פוסטים נוספים בנושא