חתונה חד מינית – כל המידע לחתונה גאה

נתחיל דווקא מהרקע שחשוב להכיר וזה שלפחות נכון להיום, מדינת ישראל איננה מכירה בנישואים חד מיניים. כלומר שבכל הקשור לנישואים מבני אותו מין, מדינת ישראל לא תכיר בכך באופן רשמי ויהיו לכך השלכות, מזעריות אומנם, על הזוג הנישא. בני או בנות הזוג שיינשאו בחתונה אזרחית בחו"ל, גם אם מדובר במדינה המכירה בנישואיהם, מדינת ישראל עדיין לא תכיר בנישואים הללו. מה המשמעות לכך? כיצד ניתן לקיים חתונה גאה? איך לארגן אירוע בלתי נשכח? על כך ועוד בכתבה הבאה.

רשאית – מהן ההשלכות לכך שהמדינה איננה מכירה בנישואים חד מיניים?

ברוב המקרים משמעות העניין הוא זניח באופן יחסי. כלומר שזוגות חד מיניים יוכלו לקבל משכנתא כזוג, לזכות בהטבות במס ובביטוח לאומי אך הפערים המשמעותיים יהיו לרוב בנושא ההתאזרחות והילדים. כאמור לכל זוג, כולל זוגות חד מיניים, ישנה האפשרות להיות מוכרים כידועים בציבור. במקרה כזה הזוג יצטרך בכל פעם להוכיח את עצמו מחדש שהם אכן זוג לכל דבר ובכל הכרוך בכך ולעתים גם זה לא יספיק מול פקידים מסוימים העשויים להערים קשיים. מכאן שכדאי יהיה להסדיר את הזוגיות באופן רשמי וכמובן לארגן חתונה חד מינית מיוחדת.

היכן ניתן להינשא ואיך זה עובד?

נישואים חד מיניים כיום מוכרים בעשרות מדינות ברחבי העולם, כך שאם יש לכם או לבן/בת הזוג שלכם אזרחות המתאימה לאחת המדינות הללו תוכלו לבחור בה לקיים חתונה חד מינית. כמובן שתצטרכו להביא אתכם מסמכים שונים כמו אישור תושבות קבע במדינת היעד או אזרחות תואמת, הוכחת זהות של בן/בת הזוג האחר/ת, הוכחה שאינכם נמצאים בזוגיות רשומה אחרת ועוד. הוכחת רווקות תוכלו להמציא דרך אתר האינטרנט באמצעות מסמך הנקרא תמצית רישום אוכלוסין. במדינות ספציפיות לא יהיה צורך בתושבות קבע על מנת לקיים בה חתונה חד מינית. 

את המסמכים תצטרכו לתרגם אצל נוטריון ושיאמת את המסמכים. כמו כן תצטרכו חותמת אפוסטיל אותה תוכלו להשיג בבית המשפט כאשר אתם מגיעים עם תעודת זהות ואישור נוטריוני על המסמכים הרלוונטיים, לשלם אגרה ולאפשר בדיקת אימות של המסמכים.

חתונה חד מינית

הפקת חתונה גאה – המדריך המלא:

אז לאחר כל הביורוקרטיה, הניירת, החתימות והאישורים, הטיסות לחו"ל והטקסים הרשמיים – הגיע הזמן גם לערוך מסיבת חתונה מרהיבה בכל הכרוך בכך, אליה נוכל להזמין את האנשים הקרובים אלינו שיוכלו להיות חלק מהשמחה והאושר שהחתונה והחיים המשותפים מסמלים עבורנו. ובכן, הפקת אירוע חתונה הוא לא דבר פשוט ודורש מאיתנו זמן, משאבים, קבלת החלטות שונות, פגישה עם אנשי מקצוע ועוד. אלא אם כן אתם כמובן פונים אלינו ב-Wedding Event ומקבלים את כל מה שאתם צריכים במקום אחד! כך תוכלו לחסוך זמן, כסף וכאב ראש ולדאוג לכל שתצטרכו במקום אחד, החל ממקום נהדר לאירוע, חליפות ושמלות, תקליטן, צלמים, איפור, אטרקציות וכל מה שאתם צריכים לאירוע המושלם.

בחירת אולם אירועים וקונספט לחתונה:

נתחיל מהבסיס. לאחר שבחרנו את המועד לאירוע החתונה שלנו הדבר הבא שנרצה לעשות הוא לבחור את המקום בו ייערך האירוע. בשלב הזה כבר יש לנו מושג לגבי כמות האורחים שנרצה להזמין, יש לנו תאריך וכל שאנו צריכים כעת זה לחפש אחר אולמות אירועים פוטנציאליים שיכולים להתאים לכמות האורחים שאנו רוצים, לקונספט החתונה שאנו רוצים להפיק וכמובן שזמינים בתאריך שאנו צריכים. פרמטרים נוספים שעשויים להשפיע על בחירת האולם:

  • מתחם חניה צמוד.
  • האם האולם מספק גם קייטרינג או שירותים נוספים במקום וכלול במחיר?
  • האם יש שטח פתוח או שהאולם סגור?
  • איזו הרגשה נותנים לכם נציגי האולם? האם קשובים לצרכים שלכם? אכפתיים? גמישים בנושא התפאורה?
  • ומחיר השכרת האולם כמובן.

המוסיקה המחייה את הנפש ובחירת התקליטן ו/או המופע באירוע שלכם:

המוסיקה היא חלק בלתי נפרד מהאירוע ולכן הזמנת די ג'יי לחתונה יהיה בגדר חובה. התקליטן צריך יהיה להכין פלייליסט המתאים להעדפות השמיעה שלכם ומכבד את ערכי הקהילה הגאה ואינו כולל מסרים הנוגדים את האני מאמין שלה. כיום ישנם שירים ומיקסים המיוחדים לחתונות חד מיניות, זאת לצד שירים נהדרים אחרים ואפילו הופעות של אמנים בלייב המכבדים את האירוע ושרים בהתאם. לצד אלה תוכלו להזמין גם מופע מוסיקלי מיוחד של נגנים מסוגים שונים או מופעי ריקוד מיוחדים ועוד.

לתעד כל רגע מיוחד עם צלם חתונות מקצועי:

צלם חתונות הוא ללא ספק אחד מאנשי המפתח בכל אירוע חתונה כיוון שהוא אחראי על תיעוד והנצחת האירוע. חבילות צילום לאירועים עשויים להשתנות בין חברה אחת לאחרת והשירותים שהיא מספקת, הציוד שבבעלותה ועוד. כאמור בדקו את ההמלצות, המחיר והשירותים שהצלם יוכל לספק לכם. צלמים מקצועיים מומלצים מכל רחבי הארץ יחכו ליצירת קשר מכם ואת פרטיהם תוכלו למצוא בקטגוריית הצלמים לחתונה באתר שלנו. בדקו שגודל הצוות המגיע תואם את כמות האורחים והאם אתם מקבלים גם הסרתה של האירוע או רק תמונות.

אטרקציות מלהיבות שהאירוע לא שלם בלעדיהן:

אף אירוע חתונה אינו שלם ללא אטרקציות מלהיבות שיבדרו את הקהל, יעבירו לו את הזמן בנעימים וישפרו את האטרקטיביות של האירוע שלכם. ישנן אטרקציות רבות ומגוונות, חלקן דינמיות יותר וחלקן רגועות יותר, חלקן קשורות לתפאורה, אחרות לזוג המיועד שכל תשומת הלב מופנית אליו ואחרות מיועדות לאורחים בלבד. אטרקציות כמו צלם מגנטים או בלוקים מודפסים למשל ישאירו לאורחים שלכם מזכרת קטנה ויפה אותה יוכלו לקחת הביתה. לעומת זאת, בלונים מתפוצצים תהיה אטרקציה מלהיבה המתאימה לריקוד הסלואו המיוחד של הזוג. זקוקים לייעוץ לגבי בחירת האטרקציות או כל דבר אחר שקשור בארגון החתונה – צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

5/5 - (11 votes)
אהבתם את הכתבה? שתפו את החברים!
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn
כותבת המאמר : דנה כהן
כותבת המאמר : דנה כהן

מאמר זה נכתב באהבה רבה על ידי דנה כהן המנהלת את צוות האתר, מתוך מטרה להנגיש מידע איכותי לזוגות מאורסים. המאמרים נכתבים מהידע האישי והניסיון שלנו ושל עשרות זוגות מאורסים שעברו דרכנו. רוצים שנכתוב על נושא ספציפי? יש לכם שאלה? פנו אליו ונשמח לעזור!

חתונה חד מינית
תוכן העניינים
מצאנו לכם DJ
DJ לביא שטרן
פוסטים נוספים בנושא