חתונה אזרחית בפריז

כשהאהבה פורחת, אתם מתחילים לתכנן את אחד הרגעים המשמעותיים בחיים, אירוע החתונה שלכם. ללא ספק תכנון חתונה הוא פרויקט לא פשוט. בפרט, תכנון טקס אזרחי בחו"ל כרוך באתגרים והזדמנויות ייחודיות. עם שילוב של קסם ומסורת ישראלית, התוצאה יכולה להיות לא פחות מיוצאת דופן. אך חשוב שתתכננו זאת נכון ובליווי של האנשים המתאימים.

חתונה אזרחית בפריז – מאיפה מתחילים?

מהרגע שהחלטתם על מקום מתאים ששניכם אוהבים, ללא ספק עברתם צעד משמעותי כי אחד השלבים העיקריים בארגון החתונה הוא בחירת המקום בו אתם רוצים להתחתן ולאחרי כן, אולם האירועים המושלם. אם אתם אוהבים את פריז, ואנחנו גם בהחלט יכולים להבין למה, ארגון חתונה אזרחית בפריז הוא רעיון שיכול להביא למגוון של סגנונות מרגשים לאירוע שלכם. פריז מציעה אולמות מעודנים רבים שנועדו לתת מענה לטעמים ותקציבים שונים. מטירות היסטוריות ועד חללים מודרניים, זוגות יכולים למצוא את המקום המושלם שמתאים להם. אפשר גם תמיד לשכור מתכנן אירועים מקומי המנוסה בחתונות אזרחיות כדי להבטיח הפקת אירוע מושלם. 

חתונה אזרחית בפריז

מארגנים חתונה מא' ועד ת' 

כמו בכל חתונה, גם כאשר מדובר על חתונה אזרחית בפריז חשוב להפיק אותה היטב ועם התמקדות בכל הפרמטרים החשובים:

  • DJ

מוזיקה היא פעימת הלב של כל חגיגה. בעיר הידועה באמנות ובתרבות שלה, פריז מציעה שפע של תקליטנים מוכשרים. די ג׳יי שנבחר היטב יבין את השילוב של הרומנטיקה הצרפתית עם האנרגיה הישראלית. דונו מראש בהעדפות המוזיקליות כדי להבטיח שהפלייליסט יכלול שירים ישראלים אהובים, ואל תשכחו לשלב כשרון פריזאי רומנטי.

  • צלמי חתונות

תמונה מציירת אלף מילים, במיוחד כשהיא מצולמת על ידי צלמים לחתונה מקצועיים. פריז היא ביתם של צלמים רבים בעלי שם עולמי שמתמחים בלכידת מהות הרגע. עם הנופים הציוריים והארכיטקטורה הנצחית שלה, עיר האהבה מספקת את הרקע המושלם לצילומי חתונה בלתי נשכחים.

  • צלם מגנטים

רוצים להעניק לאורחים שלכם מזכרת ייחודית לאירוע? חשבו לשכור צלם למגנטים. צלם מיוחד זה מצלם תמונות מיידיות והופך אותן למגנטים באירוע עצמו. זוהי דרך יצירתית לספק לאורחים מזכרת מתמשכת מהיום המיוחד.

  • אוכל ותרבות

בעוד פריז היא שם נרדף למצוינות קולינרית, מציאת הקייטרינג המתאים לשילוב המטבח הצרפתי עם הטעמים הישראליים יכולה להוסיף נופך בלעדי לתפריט. יתרה מכך, הקפידו שהמזון יעמוד בדרישות התזונתיות הספציפיות,  כדי לגרום לכל אורח להרגיש רצוי.

מהן הדרישות הבירוקרטיות לצורך חתונה אזרחית בצרפת?

ארגון של חתונה אזרחית בפריז מחייב ציות לחוקים הצרפתיים. שני הצדדים חייבים לספק מסמכים ספציפיים, כולל דרכונים, תעודות לידה והוכחת מגורים. מומלץ להתייעץ עם העירייה המקומית או לשכור יועץ משפטי מיוחד כדי לוודא שכל החוקים תקינים. מדובר בהפקה מרגשת המשלבת שתי תרבויות עשירות באחת הערים הרומנטיות בעולם. על ידי בחירה קפדנית של אולם אירועים מושלם, העסקת תקליטנים וצלמים מוכשרים, כולל צלם למגנטים יצירתי, והקפדה על פרטים תרבותיים ומשפטיים, הקסם של פריז מחכה לאמץ את סיפור האהבה שלכם.

הפקת חתונה אזרחית בפריז

אתם לא חייבים להפיק את החתונה לבד

בין אם אתם מחליטים להפיק לבד את החתונה או החלטתם להפוך את אחד מחבריכם הטובים למארגני חתונה, חשוב שתדעו שישנן חברות הפקה המתמחות בכך, ומעבר לכך, אתרים המספקים לכם את כל המידע על ארגון והפקת חתונה מופלאים. חשוב לשים לב לכמה צעדים משמעותיים שיכולים להפוך את האירוע שלכם מאירוע רגיל, לפשוט מושלם:

  • הזמנות

הזמנת אורחים לחתונה פריזאית דורשת הזמנה שמשקפת את האלגנטיות והקסם של העיר עצמה. בין אם בוחרים במוטיבים צרפתיים קלאסיים או שילוב סמליות ישראלית, ההזמנות יכולות להיות הצעד הראשון במתן הטון לחגיגה הבינלאומית הזו. אל תשכח לכלול מידע מפורט הן בצרפתית והן בעברית כדי להבטיח שכל האורחים יהיו מעודכנים היטב.

  • אופנת חתנים וכלות

פריז היא בירת אופנה, ואיזה מקום טוב יותר למצוא בו את הלבוש המושלם לחתונה? בוטיקים לכלות וחנויות לחליפות יכולות ליצור ביגוד עם התחכום הצרפתי והן עם המסורת הישראלית. התייעצות עם מעצבים מקומיים עלולה לגרום לשילוב יפה של סגנונות, ולחבק את הטוב שבשתי התרבויות.

  • קשר תרבותי

בעוד שזוגות רבים עשויים לבחור לתכנן את החתונה שלהם בעצמם, מתכנן חתונות מקומי שמבין את התרבות הצרפתית והישראלית יכול להיות נכס שלא יסולא בפז. יהיו להם קשרים לאולמות אירועים, תקליטנים, צלמי חתונות, צלמי מגנטים וקייטרינג. הידע שלהם על המנהגים, החוקים והשפה המקומיים יכול להקל על תהליך התכנון באופן משמעותי.

איך לתכנן את טקס החתונה עצמה?

שילוב טקסים ומסורות ישראליים במסגרת צרפתית יכול להוסיף נופך אישי לטקס. בין אם תרצו לשבור את הכוס, כמקובל בחתונות יהודיות, או לאמץ מסורות צרפתיות חגיגת התערובת הייחודית של התרבויות יכולה להפוך את האירוע למשמעותי יותר. מעבר לתקליטן, אפשר לשקול להוסיף בידור שמשקף את שתי התרבויות. רקדנים ישראלים מסורתיים, מוזיקאים צרפתים המנגנים שאנסונים קלאסיים, או אפילו אמן קריקטורה המתעד בכישרון מופלא אורחים עם מגדל אייפל האייקוני ברקע יכולים להוסיף קסם ייחודי לחגיגות.

האם כולם מוזמנים לחתונה בחו"ל?

עם אורחים שמגיעים אולי מישראל וממקומות אחרים בעולם, ארגון מקומות לינה נוחים הוא חיוני. פריז מציעה מגוון רחב של מלונות, מפוארים ועד תקציביים. ארגון הסעות לאולם האירועים וממנו מבטיח לאורחים ליהנות מהאירוע ללא הלחץ של ניווט ברחובות פריז. יחד עם זאת, כאשר מתכננים חתונה אזרחית בפריז לא תמיד מזמינים את כולם כולל כולם. אלא רק משפחה מאד קרובה, וחברים מאד קרובים ולכן אפשר להבין אם לא תרצו את האופציה הזאת. 

חתונה עם פרפרים של התרגשות

ארגון טקס אזרחי בפריז הוא מסע יפהפה, השוזר שתי תרבויות שונות לאירוע חתונה אחד בלתי נשכח. מבחירת אולם האירועים המושלם ועד לבחירת תקליטנים מוכשרים, צלמי חתונות וצלמי מגנטים, כל פרט תורם לסיפור אהבה שנחגג בעיר שהפכה לסמל לרומנטיקה. הקסם של פריז מחכה לכם ומוכן להפוך חלומות של אהבה למציאות קסומה. חברת wedding event מזמינה אתכם לקבל את כל המידע שאתם זקוקים לו להפקת החתונה המושלמת כבר עכשיו. 

5/5 - (8 votes)
אהבתם את הכתבה? שתפו את החברים!
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn
כותבת המאמר : דנה כהן
כותבת המאמר : דנה כהן

מאמר זה נכתב באהבה רבה על ידי דנה כהן המנהלת את צוות האתר, מתוך מטרה להנגיש מידע איכותי לזוגות מאורסים. המאמרים נכתבים מהידע האישי והניסיון שלנו ושל עשרות זוגות מאורסים שעברו דרכנו. רוצים שנכתוב על נושא ספציפי? יש לכם שאלה? פנו אליו ונשמח לעזור!

חתונה אזרחית בפריז
תוכן העניינים
מצאנו לכם DJ
DJ לביא שטרן
פוסטים נוספים בנושא