שמלת כלה שנייה – האם כדאי?

ההכנות לחתונה הן לא פשוטות. הן מתמקדות בבחירה של אולם, אלמנטים לעיצוב האולם, בחירת הלבוש של החתן, איפור, עיצוב השיער, האוכל, התקליטן, האטרקציות ואיך לא, גם שמלות הכלה. אחד הטרנדים היותר חמים בתקופה האחרונה בעולם החתונות הוא שמלת כלה שנייה המאפשר גם החלפת השמלה במהלך האירוע ויש לטרנד זה יתרונות רבים ומשמעותיים, והנה מכמה מהם.

שמלת כלה שנייה – הצעד הראשון שלכן מתחיל כאן

בחירה בשמלת כלה בין אם בראשונה ובין אם בשנייה היא לא בחירה של מה בכך וחייבת להיות בחירה שיש חשיבה עמוקה מאחריה כי אחרי הכל השמלות הללו הולכות ללוות אתכן במהלך כל האירוע. שמלת הכלה הראשונה מיועדת לכניסה לחופה ולקבלת הפנים במידה והזוג בוחר להיות נוכח בקבלת הפנים ואילו שמלת כלה שנייה מיועדת לריקודים לאחרי החופה. זה לא באמת משנה אם מדובר על אירוע קטן, או אירוע גדול. שמלת הכלה השנייה היא שמלה שהדגש בה הוא הנוחות והיא נלבשת בשלב שבו כבר על הכלה להרגיש יותר חופשיה ומשוחררת. 

איך לבחור את השמלה הנוחה ביותר?

אם כן, מטרת של השמלה השנייה היא להיות נוחה פי כמה משמלת הכלה הראשונה אותה אתן לובשות מתחת לחופה או בקבלת הפנים אם אתן נוכחות בה. לרגע השמלה השנייה לא מאפילה על השמלה הראשונה הנבחרת על סמך כל האלמנטים הקסומים אותם אתן מבקשות. המטרה של השמלה השנייה היא הנוחות בלבד, הנאה מרחבת הריקודים ללא חשש שתקרע או שידרכו עליה, ללא חשש מכתמים שונים של אוכל או יין או מהזעה ועוד. חשוב שתבחרנה את השמלה השנייה עם כתפיות כך שהיא תוכל להיות מונחת באופן נוח ואחיד על הכתפיים. מומלץ שהשמלה לא תהיה עם מחוך על מנת שתאפשר לכן לזוז, ליהנות ולהשתחרר. על השמלה להיות קלילה, נעימה, מבדים גמישים ורכים ותפורה בהתאם למידות שלכן על מנת שתשב על הגוף בצורה מושלמת ונינוחה. 

האם על השמלה להיות ארוכה או קצרה?

שמלות כלה שהינן בהגדרת שמלת כלה שנייה אפשר למצוא כיום במגוון של גזרות בין אם קצרות, ארוכות, צמודות במותניים או משוחרות ועוד. ההעדפה היא לרוב בשמלה זו להעדפה קצרה מאשר ארוכה, או כזו המגיעה עד למעט לאחר הברך במידה ולא מעוניינים בגזרה קצרה מדי של השמלה. לא מעט כלות גם בוחרות ללבוש שמלה זו בשילוב של שסע. כאשר אתן בוחרות את השמלה הדבר החשוב ביותר הוא הנוחות שלה. כך שאם אתן מתלבטות לגבי גזרות שונות דעו כי ישנו ליין שלם של שמלות כלה המתאימות לכך ותוכלו לבחור אותן מכל מקום אך רצוי לרכוש אותן במקום איכותי ובעל מוניטין טוב וחיובי. אתר החתונות  Wedding Eventשם לעצמו כמטרה להביא לזוגות הצעירים את מיטב המידע ואנשי המקצוע. באתר עשרות ספקים לארגן חתונה מושלמת. היכנסו כבר עכשיו.

אנא דרגו את המידע
אהבתם את הכתבה? שתפו את החברים!
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn
כותבת המאמר : דנה כהן
כותבת המאמר : דנה כהן

מאמר זה נכתב באהבה רבה על ידי דנה כהן המנהלת את צוות האתר, מתוך מטרה להנגיש מידע איכותי לזוגות מאורסים. המאמרים נכתבים מהידע האישי והניסיון שלנו ושל עשרות זוגות מאורסים שעברו דרכנו. רוצים שנכתוב על נושא ספציפי? יש לכם שאלה? פנו אליו ונשמח לעזור!

שמלת כלה שניה
תוכן העניינים
מצאנו לכם DJ
DJ לביא שטרן
פוסטים נוספים בנושא