איך לבחור מלוות כלה ליום החתונה?

אנחנו יודעים עד כמה את מתרגשת, ואנחנו מתרגשים ביחד איתך! בשעה טובה הגיע היום הגדול שלך ושל בן זוגך, היום שבו אתם תעמדו תחת כיפת שמיים ותצהירו בפני בורא עולם והיקרים לכם על אהבתכם. אין דבר משמח יותר מהקמת בית משותף, וחגיגה של אהבה. ולכן, האנשים שמלווים אותך צריכים להיות האנשים עמם את מרגישה הכי בנוח, ואת יודעת שהם מאחלים לך ולאהבת חייך את כל הטוב שבעולם. איך תבחרי את המלווה המושלמת? מיד תגלי.

מי המלווה של הכלה והיכן היא תלווה אותך ביום החשוב של חייך?

הסברה הגורפת היא שמלווה היא החברה הכי טובה. זו שמגיעה אל מלון התארגנות לכלה ובוחרת יחד עמה את השמלה, הנעליים ושאר האבזור מסביב. אך התקדמנו בשנים, ועם הזמן המלווה הפכה להיות לא רק החברה הכי טובה אלא גם נשים אחרות שבחייך.

את יכולה לבחור את החברה הכי טובה שלך, את גיסתך, את אחותך, את החברה מהעבודה שלה את מספרת את כל הסודות שאת לא מספרת לשאר החברות. 

כאן בדיוק את נכנסת לתמונה. בבחירה נכונה, תוכלי לדאוג להרמוניה מושלמת. כי יום החתונה שלך הוא אירוע של פעם בחיים, והאנשים שאת בוחרת שיהיו לצידך יכולים לעשות את כל ההבדל. בחירת המלווה שלך יכולה להיות משימה מאתגרת, אך עם שיקול דעת זהיר ורגש נכון בתחושת הבטן, תוכלי ליצור חוויה מהיום הזה לך, ולמלווה שלך. 

כך תבחרי את המלווה המושלמת ליום החתונה

יום החתונה שלך מלא בתפקידים משמעותיים, אך התפקיד המשמעותי ביותר מלווה לכלה ויש לה אחריות מרובה. התפקיד שלה הוא למעשה להיות צמודה אליך, להרגיע אותך, לוודא שהתסרוקת כלה והאיפור כלה יצא מושלם ולשפר את מצב הרוח שלך לכבוד היום הכי מרגש בחייך. אנחנו שמחים להציע לך כמה טיפים קלים לבחירת המלווה המושלמת:

  • בחרי אחות בנפש 

מעבר לעובדה שהמלווה היא תפקיד חשוב, היא צריכה להיות הרבה מעבר לתפקיד פשוט חברה בנפש ולכן הקשר חייב להיות אישי ובעל חיבור עמוק. על המלווה לדעת לקרוא אותך אפילו מבלי שתדברי, להבין אותך באופן מושלם ולדעת מה את צריכה אפילו אם את לא יודעת מה את צריכה באותו הרגע, ופשוט להיות שם בשבילך לאורך כל היום. 

  • החברה הכי טובה

מלוות כלה יכולה להיות זו שנמצאת איתך מילדות, או מתקופת התיכון או הצבא ועברה איתך כברת דרך. חברה שיודעת את כל הסודות שלך, ועברתן ביחד לא מעט חוויות משותפות. מלווה אמיתית יודעת היטב מיהי חברתה הטובה ביותר ומבצעת את התפקיד באהבה ללא תנאי. 

  • אחות שהיא גם חברת נפש וגם החברה הכי טובה

זה לא מובן מאליו, אך אם יש לך אחות שהיא גם החברה הכי טובה שלך, וגם חברת הנפש שלך ובמקרה אתן גם אחיות, זכית. למעשה זוהי מישהי שפרט לגנטיקה המפוארת המשותפת, יש לכן גם קשר חברות אמיץ ועמוק. יש לכך יתרון משמעותי, היכרות משמעותית עם המשפחה מן הסתם ומעורבות עמוקה יותר ברגש.

  • החברה שיודעת לתקתק את הכל

בכל חברות יש את זו שיודעת לתקתק את העניינים, לעזור לך ללבוש את השמלת כלה ולהיות אחראית על הכל ובלוח זמנים מדויק להפליא. אם את מרגישה שאת זקוקה למישהי תקתקנית, ללא ספק בחרי בה וכך תוכלי להיות רגועה ובטוחה שתמיד יהיה לך מה שאת צריכה. אם יש בה את כל הנתונים שכבר ציינו, הרי שאת לגמרי כבר מסודרת. 

איך לבחור מלוות כלה?

האם לבחור מלווה מהצד של החתן?

אם את מעוניינת לעשות מחווה מרגשת לבעלך לעתיד ולבחור באחותו, גיסתו או חברה טובה שלו ללא ספק זוהי תהיה סיטואציה בעלת מחווה מופלאה. יחד עם זאת, חשוב שתזכרי שזה יעבוד טוב רק אם יש ביניכן קשר עמוק וכימיה טובה. זוהי סיטואציה שלא כדאי לבצע בכוח אלא לעשות אך ורק אם את מרגישה בנוח.  

מה הכי חשוב לזכור בבחירת מלוות כלה

בחירת מלווה היא בחירה מאתגרת ולא מעט חברות ואחיות ירצו להתחרות על התואר המפואר, ואת בתור הכלה לא תרצי להעליב אף אחת כי לכל אחת ואחת יש לך את החיבור, הקשר והאהבה שלה.  

זכרי שלמרות שיש חשיבות רבה לבחירה, בכל זאת זהו רק יום אחד ולא לכל החיים. ולכן תוכלי גם להעביר תפקידים שונים לשאר הנשים שבליבך למהלך החתונה ולהשאיר את תפקיד המלווה לנבחרת. 

תוכלי תמיד לבחור באופן דיפלומטי, למי שהכי נראה לך שזה חשוב לה, או פשוט לבחור באופן אקראי לפי תחושת הבטן. אם את מאלו שפשוט לא אוהבות להחליט, הגרלה משעשעת בינך לבין הנשים שמסביבך יכולה להיות פיתרון יצירתי וכך לא יווצר מצב לא נעים בינך לבין החברות, או האחיות, או הגיסות. וכולן יצאו מרוצות. 

כך או כך, חשוב לזכור ולהבהיר לנשים בחייך שמעוניינות ללוות אותך שזהו רק יום אחד בחיים, ולכל אחת ואחת תפקיד חשוב בחייך. כך כולן תהיינה מרוצות, ובעיקר את, ויום החתונה שלך יעבור בקלות ובאנרגיות טובות של אהבה. 

להוקרת תודה יש משמעות

המלווה שלך מקדישה את זמנה ואהבתה כדי לתמוך בך ביום המיוחד שלך. הקפידי להביע את הכרת התודה וההערכה שלך על המאמצים שלה. מחוות מתחשבות כמו מכתבי תודה בכתב יד, מתנות קטנות, או פשוט להגיד להן כמה התמיכה שלהן משמעותית לך יכולים לעשות הרבה כדי לגרום למלווה שלך להרגיש מוערכת ואהובה.

בחירת המלווה המושלמת ליום החתונה היא החלטה אישית ומהותית הדורשת מחשבה והתחשבות. על ידי הקפדה על טיפים אלו, תוכלי ליצור אווירה שמשקפת את הערכים שלך, תומכת בך לאורך תהליך תכנון החתונה ותורמת לשמחה ולהצלחת היום הגדול. זכרי שהמלווה שלך נמצאת שם כדי לעזור ולחגוג אתכם, אז בחרי במי שתהפוך את חוויית החתונה שלכם לבלתי נשכחת.

5/5 - (21 votes)
אהבתם את הכתבה? שתפו את החברים!
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn
כותבת המאמר : דנה כהן
כותבת המאמר : דנה כהן

מאמר זה נכתב באהבה רבה על ידי דנה כהן המנהלת את צוות האתר, מתוך מטרה להנגיש מידע איכותי לזוגות מאורסים. המאמרים נכתבים מהידע האישי והניסיון שלנו ושל עשרות זוגות מאורסים שעברו דרכנו. רוצים שנכתוב על נושא ספציפי? יש לכם שאלה? פנו אליו ונשמח לעזור!

מלוות כלה
תוכן העניינים
מצאנו לכם DJ
DJ לביא שטרן
פוסטים נוספים בנושא