מחירון זמרי החתונות לשנת 2023

תעשיית החתונות עברה מהפך משמעותי במהלך השנים, כאשר זוגות מחפשים יותר ויותר להפוך את היום המיוחד שלהם לייחודי ומרגש. למוזיקה תמיד היה תפקיד מכריע בקביעת מצב הרוח והאווירה של חגיגת החתונה, והעסקת זמר חתונות הפכה לבחירה פופולרית עבור רבים. בשנת 2023, המחירון של זמרי חתונות משתנה במידה ניכרת בהתאם לגורמים שונים. מה משפיע על המחיר, ואיך תדעו לבחור את הזמר או הזמרת הכי מתאימים לכם? מיד נגלה את הכל.

איך בוחרים איזה זמרים להזמין לחתונה?

אם אתם מחפשים אטרקציה שכולם באמת ידברו עליה, לשכור זמר מפורסם לחתונה או פשוט מוכר היא דרך נהדרת. בין אם זו להקה, ובין אם זהו זמר, חשוב לשים לב כמה עולה חתונה ולמחירון המעודכן לשנת 2023 ולדעת מי מתאים לתקציב שלכם. 

לא מדובר בצעד שגרתי כאשר אתם מזמינים זמרים מוכרים לחתונה שלכם, ובטח שלא בהשקעה קטנה ברמה הכלכלית. יחד עם זאת, חשוב כן לזכור שזמרים מצליחים בהחלט יביאו אווירה אחרת לחתונה שלכם. 

למי שמחפש לזכות בחוויה בלתי נשכחת באמת, שכירת סלבריטי או זמר בעל פרופיל גבוה עשויה להיות הדרך עבורכם. זמרים מפורסמים מוכרים היטב בתעשיית המוזיקה ומפזרים אחריהם אבק כוכבים בכל אירוע. המחירים יכולים להשתנות מאוד בהתאם לפופולריות ולביקוש של הזמר, יחד עם עוד עמלות לא קטנות הקשורות לכל הלוגיסטיקה מסביב. 

מחירון זמרי החתונות לשנת 2023

שם האומן מחיר בש"ח (ללא מע"מ) אורך המופע בדקות
עומר אדם 60 אלף ₪ הופעה באורך מלא
אייל גולן 90 אלף ₪ 45 דקות
דקלה 55 אלף ₪  50 דקות
עדן בן זקן 65 אלף ₪ 45 דקות
ליאור נרקיס 65 אלף ₪ 45 דקות
משה פרץ 60 אלף ₪ 50 דקות
מאור אדר 35 אלף ₪ 55 דקות
דודו אהרון 38 אלף ₪ 45 דקות
אליעד נחום 45 אלף ₪ 45 דקות
עידן עמדי 60 אלף ₪ הופעה מלאה
אתניקס 80 אלף ₪ 60 דקות
עברי לידר 80 אלף ₪ 50 דקות
הראל סקעת 40 אלף ₪ 40 דקות
שרית חדד 75 אלף ₪ 50 דקות
נסרין קדרי  65 אלף ₪ 45 דקות
סטטיק 60 אלף ₪ 30 דקות
בניה ברבי 55 אלף ₪ 40 דקות
נתן גושן  55 אלף ₪ 45 דקות
ישי ריבו  120 אלף ₪ 45 דקות

*המחירים הינם מחירים משוערים בלבד 

מה משפיע על מחירון זמרי החתונות?

ישנם מספר פרמטרים מרכזיים שיכולים להשפיע על מחירון זמרי החתונות, והנה כמה עיקריים:

  • ניסיון ומוניטין

כפי שהוזכר קודם לכן, הניסיון והמוניטין של הזמר משחקים תפקיד משמעותי בקביעת התשלום. זמרים מבוססים יותר יכולים לקבל מחירים גבוהים יותר בזכות הרקורד המוכח והביצועים המקצועיים שלהם.

  • מיקום ועלויות נסיעה

מיקום החתונה יכול להשפיע על מחירו של זמר חתונות. אם הזמרים נאלצים לנסוע מרחק ניכר אל אולמות אירועים הם עשויים לגבות תשלום נוסף לכיסוי הוצאות הובלה ולינה.

  • משך הביצוע

אורך הביצועים משפיע גם על העלות. סט ארוך יותר או סטים מרובים לאורך האירוע עשויים לייקר את המחיר.

  • שירותים נוספים

זמרי חתונות רבים מציעים שירותים נוספים, כמו אספקת ציוד הסאונד שלהם או תפקיד נוסף כמנהל טקס החתונה. שירותים נוספים אלה יגדילו ככל הנראה את העלות הכוללת.

  • זמן השנה וביקוש

עונת החתונות והביקוש לזמרים לחתונה יכולים להשפיע על התמחור. זמרים עשויים לגבות יותר במהלך חודשי שיא החתונה או להציע הנחות בתקופות איטיות יותר.

מחירון זמר חתונות

מה הכי חשוב לדעת בבחירת זמרים לחתונה?

בבחירת זמרי חתונות כדאי למצוא זמרים שאתם מרגישים שיש עמם קשר אישי או חיבור. קבעו פגישת כדי לדון בהעדפות שלכם ובסגנון של הזמר. זמר חתונות טוב יקשיב לרצונותיכם וישאף ליצור הופעה המותאמת לאווירה הייחודית של החתונה שלכם.

הרפרטואר של זמר החתונות הוא מכריע. וודאו שהמבצע יכול לכסות ז'אנרים ותקופות שונות, מבלדות אהבה קלאסיות ועד ללהיטים עכשוויים וזאת כדי לתת לכם מענה לטעמים המוזיקליים המגוונים של האורחים, וגם לקלוע לטעם האישי שלכם. בסופו של דבר, המטרה היא אירוע מרגש, חווייתי שאף אחד לא ישכח.

לאחר שבחרתם די ג׳יי לחתונה או זמר חתונות, מומלץ שיהיה לכם חוזה כתוב המתאר את תנאי ההסכם. החוזה צריך לכלול מידע על משך הביצוע, עמלות, מדיניות ביטול וכל שירותים נוספים הניתנים. בנוסף, רוב זמרי החתונות דורשים פיקדון כדי להבטיח את ההזמנה. הקפידו להבין את דרישות ההפקדה ותנאי התשלום לפני החתימה על החוזה.

הדבר החשוב ביותר הוא תכניות גיבוי. יכולות להיווצר נסיבות בלתי צפויות, כגון מחלה או בעיות בציוד. שוחחו עם זמר החתונות על תכנית הגיבוי שלו במקרה של אירועים בלתי צפויים. פעולה זו צריכה לכלול זמר או להקה בהמתנה או הצעת החזר במקרה שהם לא יכולים להופיע כפי שהוסכם ואם תוודאו זאת מראש, יש סיכוי שתמנעו לעצמכם עגמת נפש גדולה מראש.

אתם לא לבד בארגון החתונה

מציאת זמר חתונות מתאים כרוכה בהתחשב בגורמים שונים, לרבות מחיר, ניסיון וקשר אישי. על ידי מחקר והשוואה של האפשרויות שלכם, תוכלו למצוא את הזמרים המושלמים שיהפכו את היום המיוחד שלכם לבלתי נשכח באמת.

בשנת 2023, המחירון של זמרי חתונות משתנה באופן משמעותי, על ידי התחשבות בגורמים המשפיעים על התמחור, זוגות יכולים למצוא את זמר החתונות המושלם שיתאים לצרכים שלהם וליצור חגיגה בלתי נשכחת ומותאמת אישית.

חברת wedding event שמחה להנגיש לכם את כל המידע העדכני ביותר על מיטב אנשי המקצוע לחתונה מושלמת, ובפרט כאשר מדובר על מוזיקה, זמרים, תקליטנים וכל אטרקציה אחרת שתהפוך את היום המרגש בחייכם, למיוחד ביותר. כי מגיע לכם ליהנות ולחגוג את האהבה.

5/5 - (11 votes)
אהבתם את הכתבה? שתפו את החברים!
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn
כותבת המאמר : דנה כהן
כותבת המאמר : דנה כהן

מאמר זה נכתב באהבה רבה על ידי דנה כהן המנהלת את צוות האתר, מתוך מטרה להנגיש מידע איכותי לזוגות מאורסים. המאמרים נכתבים מהידע האישי והניסיון שלנו ושל עשרות זוגות מאורסים שעברו דרכנו. רוצים שנכתוב על נושא ספציפי? יש לכם שאלה? פנו אליו ונשמח לעזור!

זמר חתונות
תוכן העניינים
מצאנו לכם DJ
DJ לביא שטרן
פוסטים נוספים בנושא