חתונה אזרחית בניו יורק

חתונה היא האירוע המרגש ביותר בחייהם של כל זוג. האירוע הקסום הזה מאחד לבבות, ולא בכדי יש בו חיבור אדיר של שמחה, פרפרים בבטן והתרגשות. אם אתם מתכננים לערוך חתונה אזרחית בניו יורק ורוצים להכיר בה בישראל, כדאי שתדעו כמה דברים שעליכם לעשות. אנחנו שמחים להעניק לכם מידע שיהפוך לכם את התהליך להרבה יותר קל, נעים, נגיש ולא ימנע מכם את ההנאה של החתונה הקרבה ובאה.

חתונה אזרחית בניו יורק – הצעד הראשון שלכם לחיים החדשים מתחיל כאן

ניו יורק היא יעד מבוקש לחתונה. היא ידועה בנופיה האורבני המדהים, בארכיטקטורה ובתרבות העשירה שלה. אם אתם מבקשים לערוך חתונה אזרחית חשוב שתכירו בכמה וכמה דרישות שיש לבצע עבור טקס חתונה אזרחי בניו יורק:

  • רישיון נישואין – לפני שתוכלו להתחתן בניו יורק, עליכם לקבל תחילה רישיון נישואין. שני בני הזוג חייבים להתייצב במשרד פקיד העירייה. המסמכים הדרושים כוללים הוכחת זהות, תעודת זהות או רישיון נהיגה ומסמכי הוכחת גיל כמו תעודת לידה, רישום התאזרחות או רישום של פקד האוכלוסין. אם אחד מכם היה נשוי בעבר, יש לספק תיעוד לכך. בין אם זוהי תעודת פטירה ובין אם זוהי תעודת גירושין. 
  • אישור לעריכת הטקס – לאחר קבלת הרישיון, תוכלו לערוך טקס אזרחי במשרד פקיד העירייה, שם עורך העירייה את טקס החתונה. אם אתם מתכננים גם מסיבת חתונה זהו כבר עניין נפרד כמובן. חשוב שתדעו שאתם תצטרכו עד אחד שהינו לפחות בן 18 שיהיה נוכח בטקס, ומכיר אתכם לפחות שישה חודשים. 
  • תעודת רישום נישואין – לאחר הטקס תקבלו תעודת רישום נישואין. מסמך זה משמש כהוכחה לנישואיך.

לערוך חתונה אזרחית בניו יורק ולהכיר את הנישואים בישראל הוא תהליך לא פשוט וחשוב ללמוד היטב את כל המידע לפני שמתחילים את התהליך. יש צורך בהבנת החוקיות של שני האזורים. מומלץ תמיד להתייעץ עם מומחים משפטיים או אנשי מקצוע בתחום החתונות המנוסים בחתונות בינלאומיות כדי להדריך אתכם בתהליך, להפוך את החלום שלכם לחתונה בניו יורק למציאות שניתן לחגוג אותה, ולהכיר בנישואים בישראל. זכרו, החלק החשוב ביותר בכל התהליך הזה הוא האהבה שאתם חולקים והמחויבות שאתם עושים אחד כלפי השני. כעת משאתם יודעים מהו התהליך הבירוקרטי, הגיע הרגע לתכנון מסיבת החתונה עצמה.

חתונה אזרחית בניו יורק

איך לתכנן חתונה מדהימה כמו שתמיד חלמתם

תכנון מסיבת חתונה הוא תהליך מהמרגשים ביותר. מדובר ביצירת אירוע שמשקף את סיפור האהבה שלכם תוך שאתם חולקים עם היקרים לכם את האהבה הזאת ומארחים אותם במסיבה הכי מרגשת בחייכם. הנה 10 טיפים לתכנון החתונה המושלמת:

  • הגדירו תקציב מראש – הצעד הראשון בתכנון מסיבת החתונה שלכם הוא להגדיר תקציב ריאלי. צעד זה ינחה את תהליך קבלת ההחלטות שלך ויעזור לכם לתעדף את מה שהכי חשוב. הקפידו לקחת בחשבון את כל ההוצאות האפשריות, כגון השכרת מקום, קייטרינג, בידור, קישוטים וכמובן גם צלם חתונות שהוא מקצועי ואיכותי.
  • החליטו על קונספט – נושא לחתונה הוא לא תמיד הכרחי, אבל נושא לאירוע יכול להעניק לחגיגה שלכם אווירה אחרת. תוכלו למצוא כל דבר שמשקף את האישיות, תחומי העניין או החוויות המשותפות שלכם כזוג. או לשלב בין העדפות אישיות באופן הרמוני שישתקף באירוע. בין אם זהו צלם מגנטים ובין אם אלו אטרקציות אחרות.
  • בחרו אולמות אירועים – כשאתם בוחרים את האולם אירועים שלכם לחתונה חשוב לבדוק שהמקום מכין את הבמה למסיבת החתונה, שיש עמדת אלכוהול איכותית, שההגשה מטעם הצוות באולם מותאמת לדרישות הקייטרינג והעיצוב מוכן כראוי. בין אם מדובר באולם נשפים מפואר, נקודת טבע ששכרתם עבורה חברת הפקה שתפיק את האירוע או מקום מפגש פשוט אחר כמו בית קפה או מסעדה קטנה, בחרו מקום שמתאים לנושא, לתקציב ולמספר האורחים שלכם.
  • סכמו במדויק כמה אורחים מגיעים לאירוע – כאשר אתם יודעים כמה אורחים יש לכם בוודאות מערך ההחלטות שלכם יהיה קל יותר.  כגון גודל המקום, כמות האוכל והמשקאות והתקציב כולם מושפעים מכמות האורחים. הקפידו לקחת בחשבון את קיבולת המקום, וזכרו, זה היום שלכם, הזמינו את מי שהכי חשוב לכם.
  • שכרו ספקים איכותיים – עכשיו כשיש לכם את רשימת המקומות והאורחים שלכם, הגיע הזמן לשכור ספקים. אלו יכולים לכלול קייטרינג, חנות פרחים, צלם מגנטים וגם צלם וידאו, די ג'יי לחתונה או להקה. וגם מתכנן חתונות אם בחרתם להשתמש בשירותיו. הקפידו לחקור ולקרוא ביקורות לפני קבלת ההחלטה.
  • תכננו את התפריט – בין אם אתם רוצים ארוחת ערב בהגשה אישית, בופה, או כל סגנון אחר עבדו עם הקייטרינג שלכם כדי ליצור תפריט שאתם והאורחים שלכם תאהבו. אל תשכח לשקול הגבלות תזונתיות כמו טבעונות, צמחונות, אלרגיות שונות ועוד.
  • דאגו לבחור את המוזיקה היטב – המוזיקה קובעת את הטון לאירוע שלכם. שכרו די ג׳יי לחתונה או להקה שמתיישרים עם הטעם המוזיקלי שלכם ויכולים לקרוא את הקהל כדי לשמור על האורחים שלכם שמחים ורוקדים עד שעות הלילה הקטנות. הקפידו על רשימת שירים שחובה לנגן, ושירים שאתם ממש לא מעוניינים בהם.
  • ארגן מקומות ישיבה – צרו תכנית ישיבה שתקדם שיחה טובה והנאה בין האורחים שלכם. נסו לקבץ אנשים שלדעתכם יסתדרו היטב, לחיבור יש משמעות גבוהה כאן. 
  • שלחו את ההזמנות מספיק זמן מראש – שלחו את ההזמנות שלכם לפחות חודשיים עד שלושה חודשים לפני החתונה. כך תתנו לאורחים שלכם מספיק זמן להיענות ולערוך סידורי נסיעה במידת הצורך.
  • היכונו למזג אוויר בלתי צפוי – אם אתם מתכננים מסיבה בחוץ, ערכו תכנית גיבוי למקרה של מזג אוויר גרוע. השכרת אוהל יכולה לספק מחסה מגשם או שמש חזקה.

זכרו, היום הזה עוסק בחגיגת אהבתכם ותחילת פרק חדש בחייכם. התמקדו במה שהכי חשוב לכם ולבני הזוג שלכם ואל תתנו לפרטים הקטנים להלחיץ אתכם. 

הפקת חתונה אזרחית בניו יורק

5/5 - (11 votes)
אהבתם את הכתבה? שתפו את החברים!
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn
כותבת המאמר : דנה כהן
כותבת המאמר : דנה כהן

מאמר זה נכתב באהבה רבה על ידי דנה כהן המנהלת את צוות האתר, מתוך מטרה להנגיש מידע איכותי לזוגות מאורסים. המאמרים נכתבים מהידע האישי והניסיון שלנו ושל עשרות זוגות מאורסים שעברו דרכנו. רוצים שנכתוב על נושא ספציפי? יש לכם שאלה? פנו אליו ונשמח לעזור!

חתונה אזרחית בניו יורק
תוכן העניינים
מצאנו לכם DJ
DJ לביא שטרן
פוסטים נוספים בנושא